۱۴ دستگاه اکسیژن ساز خانگی به بیمارستان فاطمه الزهرا شهرستان مُهر اهدا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید محمد موسوی، فرماندار شهرستان مُهر گفت: ۱۴ دستگاه اکسیژن ساز خانگی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان از سوی شرکت پالایش گاز پارسیان و شرکت پارسیان سپهر خریداری و به بیمارستان فاطمه الزهرا اهدا شد.

او بیان کرد:  بیمارستان فاطمه الزهرا شهرستان مُهر نیاز به دستگاه اکسیژن ساز خانگی دارد که با توجه به وجود دو پالایشگاه مهم گاز پارسیان و پارسیان سپهر و وجود خیرین سلامت امیدواریم دستگاه اکسیژن ساز تامین شود تا بیمارستان دغدغه تامین اکسیژن نداشته باشد.

موسوی تصریح کرد: در حال حاضر اکسیژن مورد نیاز بیمارستان شهرستان مهر با کپسول‌های اکسیژن از طریق شهرستان‌های همجوار تامین می‌شود.

همدلی جوانان اشکنانی با بیمارستان این شهر

جوانان اشکنانی هزینه خرید تجهیزات بیمارستان بعثت این شهر را تامین کردند.

عباس صحراگرد نماینده هیات امنای بیمارستان بعثت اشکنان نیز  ادامه داد: با مشارکت جوان اشکنانی و اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۳۴۲ میلیون ریال یک دستگاه یو پی اس (برق اضطراری)، دستگاه سِت چشمی، تیوبینگ قابل استریل و دستگاه سِت راینوپلاستی برای این مرکز درمانی خریداری شد.

او  افزود: با توجه به استقرار متخصص چشم در بیمارستان بعثت اشکنان بسیاری از بیماران از شهرستان‌های همجوار نیز به این مرکز درمانی مراجعه می‌کنند که با خرید این دستگاه ها، درمان بیماران سرعت بیشتری می‌گیرد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار