علی بیگ زاده گفت: گرامیداشت دفاع مقدس گرامیداشت همه خوبی هاست و باید واقعیت‌های این دوران به خوبی به نسل جوان منتقل شود.

  به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   علی بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی دوران دفاع مقدس را بلندترین قله و ارزشمندترین فراز مردم ایران توصیف کرد و گفت : این دوران نباید هیچوقت فراموش شود چرا که فرزندان این مرز و بوم نگذاشتند حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.


بیشتر بخوانید 


 بیگ زاده گفت: کمیته‌های ذیل ستاد گرامیداشت همه دفاع مقدس در استان و شهرستان‌ها تشکیل شود.

او  افزود: واقعیت‌های دوران دفاع مقدس باید برای نسل جوان بازگو شود و در این راستا می‌توان از تریبون نماز جمعه و صدا و سیما بهره‌مند شد و برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس همچنین نباید از ظرفیت فضای مجازی غافل شویم.

بیگ زاده تصریح کرد: خراسان شمالی از استان‌های برتر در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران است، اما در هفته دفاع مقدس باید این تجدید میثاق با توجه بیشتری باشد.

او گفت: جنگ تحمیلی عراق علیه ایران ازطولانی‌ترین جنگ‌ها در قرن بیستم بود که یک طرف جنگ ملت ایران و طرف دیگر دو قطب شرق و غرب جهان بود.

بیگ زاده با بیان اینکه رزمندگان ایران اسلامی با دلاورمردی با تمام توان خود و با کمترین امکانات در برابر زورگویان جهان ایستادگی کردند، افزود: در این ایام شاهد تحریم‌های ناجوانمردانه نیز بودیم و هنوز ارتش ایران انسجام لازم را نداشت، اما با وجود برخورداری ارتش عراق از حمایت تمام کشور‌های دنیا، ملت ایران با جانفشانی و رشادت ایستادگی کردند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.