فرمانده سپاه ناحیه همدان از اجرای ۳۶ عنوان برنامه به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی بقایی، فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: ۳۶ عنوان برنامه در قالب ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان  برگزار خواهد شد.

او در جلسه ستاد هفته بزرگداشت دفاع مقدس در فرمانداری همدان به برگزاری برنامه‌های چهل و یک سالگی دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: برنامه ویژه تجلیل و دیدار رهبری با پیشکسوتان جهاد و شهادت در تاریخ ۳۱ شهریور در استانداری همدان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد و به صورت نمادین از پیشکسوتان جهاد و شهادت تجلیل خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان از برگزاری رژه موتور سواری در استان طی این هفته خبر داد و افزود: غبار روبی مزار شهدا، دیداربا ایثارگران و رزمندگان نیرو‌های مسلح، اعزام گروه جهادی به مناطق محروم، تهیه و توزیع بسته معیشتی، روایت گری در فضای مجازی، نکوداشت شهدای سلامت و تجلیل از مدافعان سلامت  از برنامه‌های این هفته است.

محمدعلی محمدی فرماندار شهرستان همدان هم در این جلسه گفت: همواره باید به پیشکسوتان دفاع مقدس به عنوان سرمایه‌های نمادین جامعه توجه کنیم.

او عنوان کرد: دفاع مقدس جنبه جهادی و مردمی داشت و با پشتیبانی مردم در برابر استکبار جهانی و متجاوزان، هشت سال دفاع عزتمندانه از این مرز و بوم صورت گرفت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.