فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان با جمعی از معتمدین محلی، ریش سفیدان و بسیجیان پایگاه بسیج شهید "محمد زاده" محله "کریم آباد" زاهدان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  سردار "احمد طاهری" فرمانده انتظامی استان در دیدار با جمعی از معتمین محلی، ریش سفیدان و بسیجیان پایگاه بسیج شهید "محمد زاده" محله "کریم آباد" زاهدان بر اهمیت نقش معتمدین و بسیجیان در توسعه امنیت پایدار و کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی در سطح محلات تأکید کرد.

 سردار "احمد طاهری" در این دیدار با تأکید بر نقش و جایگاه بسیج و تفکر بسیجی در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیجیان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون با اقدامات خوب خود توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده اند، و با عزمی راسخ و تفکر و عملی جهادگونه نقشی بسیار مهم در پیشرفت و توسعه امنیت کشور داشته اند.

فرمانده انتظامی استان ارتباط و تعامل پلیس استان و بسیج را بسیار خوب ارزیابی و عنوان کرد: این تعامل و هماهنگی بی تردید زمینه ساز ارتقاء امنیت اجتماعی و کاهش جرائم در سطح استان خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی استان در ادامه این دیدار بر نقش و اهمیت ریش سفیدان، بزرگان طوایف و علمای دینی بر کاهش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی در سطح استان تأکید کرد و اظهار داشت: پلیس استان همواره تلاش داشته است تا با هم فکری و همراهی این قشر از جامعه به بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی پایان دهد.

سردار طاهری در ادامه به اهمیت گسترش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و گفت: تجربه نشان داده که همواره در این استان پهناور ریش سفیدان طوایف و افراد با نفوذ کلام توانسته اند با عمل به این واجب الهی و ارشاد جوان و نوجوانان از افتادن آن‌ها در دام جرائم و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کنند.

وی در ادامه این نشست اظهار داشت: امنیت و وحدت ۲ نعمت بزرگ الهی در این استان پهناور هستند که هر ۲ آن‌ها لازم و ملزوم و مکمل یکدیگرند، لذا همه باید در تقویت این ۲ نعمت بزرگ الهی تلاش کنیم.

فرمانده انتظامی استان در پایان با بیان اینکه رویکرد پلیس استان در ایجاد امنیت پایدار رویکردی اجتماعی و جامعه محور است گفت: هدف از برگزاری چنین جلساتی استفاده از نقطه نظرات جوانان مومن و بسیجی، ریش سفیدان و معتمیدن محلی و جلب مشارکت آن‌ها در تأمین امنیت است و قطعا در آینده نیز بسط و گسترش چنین جلساتی را در محلات مختلف در دستور کار داریم.

در ادامه  جلسه حاج "مهدی گرگیچ" از معتمدین محلی شهر زاهدان از تلاش‌های سردار طاهری و کارکنان انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت و توجه ویژه شخص فرمانده انتظامی استان به جوانان و معتمدین محلات و بهره گیری از نظرات آن‌ها در کاهش جرائم و ارتقاء امنیت استان تقدیر کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار