فولادوند مطرح کرد؛

برخورد با ۳ مجتمع آموزشی غیردولتی خاطی/ تنها دریافت شهریه مصوب وجاهت قانونی دارد

مدیرکل آموزش و پرورش تهران از برخورد با ۳ مجتمع آموزشی غیردولتی و استرداد وجه اضافی شهریه به خانواده‌ها خبر داد.

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روند نظار ت بر عملکرد و دریافت شهریه مدارس غیردولتی تهران بیان کرد: در مناطق یک تا ۶ تهران برای مدارس غیردولتی ناظر مقیم در نظرگرفتیم به این معنی که بازرس مقیم در مناطق مذکور مستقر است تا روند کار مدارس غیردولتی را بررسی کند.

او ادامه داد: در سایر مناطق پایتخت هم بازرسان سیار فعالیت دارند تا مدارس غیردولتی مازاد بر شهریه مصوب که پوستر آن بید در مدرسه نصب شده باشد، دریافت وجهی از خانواده‌ها داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش تهران تاکید کرد: دریافت هرگونه هزینه بابت پذیرایی، کلاس‌های فوق برنامه، ورزشی، کمک آموزشی و نظایر آن به هیچ وجاحت قانونی ندارد.

دریافت شهریه بابت سرویس مدارس قانونی نیست

فولادوند درباره تعیین تکلیف وضعیت سرویس مدارس بیان کرد: با توجه به اینکه هنوز وضعیت بازگشایی مدارس به طور کامل مشخص نشده است بنابراین دریافت و درخواست هرگونه وجهی بابت سرویس مدارس نباید انجام شود، در غیر این صورت با مدارس خاطی برخورد می‌شود.

او با تاکید بر اینکه به جز شهریه مصوب مدارس حق گرفتن هیچ وجهی ندارند، گفت: به دلیل نامشخص بودن وضعیت بازگشایی، مدارس نباید هزینه‌های اضافی دریافت کنند و اولیا برای گزارش موارد تخلف می‌توانند با سامانه‌های ۴۳۱۷ یا شماره تماس ثبت شکایات آموزش و پرورش شهر تهران یا صندوق ثبت شکایات ارتباط بگیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش تهران بیان کرد: به دنبال نظارت ها‌ی انجام شده، با سه مجتمع آموزشی صاحب نام پایتخت به دلیل گرفتن شهریه اضافه بر مبلغ مصوب برخورد کردیم و بنا شد تا برابر ماده ١٨ قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز غیردولتی، اضافه شهریه مسترد شود؛  در غیر این صورت برخورد جدی‌تر با مدارس انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار