آیا از خدمات پس از فروش خودرو خود رضایت دارید؟

شما مخاطبین باشگاه خبرنگاران جوان می توانید در این گزارش مشکلات و انتقادهای خود را در خصوص خدمات پس از فروش خودروی خود اعلام کنید.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، برای بسیاری از افراد پیش آمده که پس از خرابی خودروی خود، به دنبال تعمیرگاهی باشند که در این بین برخی به سراغ نمایندگی های خود خودروسازان می روند. طبق مشاهدات میدانی، نمایندگی های خدمات پس از فروش  خودروسازان قیمتی بالاتر از تعمیرکاران خودرو دارند و برخی در این زمینه به مشکل بر خورده اند.

کمبود یا نبود قطعات لوازم یدکی یدکی، کیفیت پایین قطعات، خدمات و تعمیرات، هزینه‌ تراشی بی مورد، کمبود تعداد نمایندگی‌های مجاز و عدم انجام کار یا حل ایراد جزو اصلی ترین انتقادات مردم از خدمات پس از فروش خودرو در ایران است که در این بین برخی مشتریان نیز از ایراد تراشی و اخذ هزینه‌های اضافی در فرایند تعمیر خودرو‌ها در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو، شکایت دارند.

به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، سطح کیفی خودرو‌ها و قطعات، نقش بسیار مهمی در میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودرو‌ها دارد و طبیعی است که مشتریان خودرو‌های وارداتی، رضایت بیشتری از این خدمات داشته باشند. حال نکته جالب اینجاست که طبق جدیدترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، خدمات پس از فروش ۲ شرکت خودروسازی در کشور موفق به کسب امتیاز بالاترین رضایت مشتریان شده اند.

 طبق آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شرکت ایساکو  و سایپا یدک موفق به کسب رتبه نخست ارزیابی وضعیت شبکه نمایندگی‌ها (خودرو‌های سبک و سنگین) در بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو شده اند و عنوان برترین شبکه خدمات پس از فروش خودروی کشور را به خود اختصاص داده اند.

 


بیشتر بخوانید


رشد چشمگیری ایساکو در شاخص های ارزیابی

مهدی مونسان مدیر عامل ایساکو در این باره گفت: در دو سال اخیر به دلیل مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا، از بحرانی‌ترین سا‌ل‌های صنعت کشور بوده است، اما ایساکو همچنان با هدف قرار دادن افزایش رضایت مشتریان و تلاش چند برابری با استفاده از فناوری روز و بهره‌مندی از سامانه‌هایی همچون اصالت قطعه و اپلیکیشن ایساکو همچنان در مسیر موفقیت به راه خود ادامه داد.

او ادامه داد: همچنین به روزرسانی و افزایش امکانات ارایه خدمات مکان محور و استقبال پیش از پیش هموطنان از این خدمات، پروژه‌های نگه‌داری نظام موفقیت پایدار، داخلی‌سازی قطعات خودرو، خودکفایی در تولید ابزار مخصوص و … باعث بهبود روزافزون ارایه خدمات ایساکو به هموطنان شد.

مونسان افزود: با شیوع ویروس کرونا شرایط اقتصادی نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ایران‌خودرو نیز به تبعیت از سایر بخش‌های صنعت و تولید کشور تحت فشار قرار گرفت و موانع زیادی در مسیر ارایه خدمات ایجاد شد، اما این مجموعه با وجود این مشکلات، همچنان توانست در تمام شاخص‌های ارزیابی، رشد چشمگیری را شاهد باشد.

وی این موفقیت را حاصل حمایت‌های مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو، برنامه‌ریزی‌های دقیق ایساکو و کوشش کارکنان و کارگران مجموعه و تلاش مضاعف نمایندگی‌های مجاز دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم همچنان کیفیت ارایه خدمات را به شکل مستمر بهبود بخشیم و همواره در مسیر افزایش رضایت مشتریان گام برداریم.

معرفی سایپایدک به عنوان برترین شبکه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش در کل کشور

سید محمدرضا موسوی مدیرعامل سایپایدک با اعلام این خبر گفت: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها و با تلاش شبکه نمایندگی‌ها، در آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، سایپایدک موفق به کسب رتبه نخست ارزیابی شبکه نمایندگی‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش شد.

موسوی اظهار کرد: بر اساس اعلام نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، سایپایدک با دارا بودن ۵۴۰ نمایندگی مجاز و کسب امتیاز ۹۱ در ارزیابی خودرو‌های سبک و امتیاز ۸۹ در ارزیابی خودرو‌های سنگین، موفق به کسب مقام اول در بین ۴۵ شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش و مجموع ۲۴۵۰ نمایندگی مجاز سبک و سنگین بر اساس امتیاز ارزیابی وضعیت نمایندگی‌های مجاز شده است و این در حالی است که امتیاز متوسط تعمیرگاه‌های سبک و سنگین کل کشور به ترتیب ۸۷ و ۷۷ بوده است.

موسوی افزود: شرکت سایپایدک از حیث اجرای مفاد آئین نامه قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، جایگاه دارای انطباق خیلی زیادی را به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل سایپایدک همچنین یادآور شد: در ارزیابی سال ۱۳۹۹ بر اساس معیار‌های دستورالعمل شرایط و ضوابط ارزیابی خدمات پس از فروش، بیش از نیمی از نمایندگی‌های این شرکت در سطح کشور موفق به کسب رتبه یک شدند که منتج به بیشترین رشد امتیاز شده است. همچنین سایپایدک در بخش امتیاز رضایت مندی مشتریان بالاترین میزان رشد رضایت‌مندی مشتریان از خدمات دریافت شده را در بین شرکت‌های خدمات پس از فروش کسب کرده است.

این صحبت ها در حالی است که بسیاری از افراد زمانی که به این نمایندگی ها مراجعه می کنند از خدمات پس از فروش خودروهایشان رضایت ندارند و شکایاتی در این زمینه دارند. شما مخاطبین باشگاه خبرنگاران جوان می توانید در این گزارش مشکلات و انتقادهای خود را در خصوص خدمات پس از فروش خودروی خود اعلام کنید تا باشگاه خبرنگاران جوان به این موضوع رسیدگی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۲۴ تير ۱۴۰۱
نصب دزدگیر و روکش صندلی باعث ابطال گارانتی ایران خودرو میشه.عجیبه واقعا
Iran (Islamic Republic of)
مهدی قدردان
۲۲:۳۸ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام خسته نباشید شیشه جلو خپد به خود ترک برداشته امداد خودرو سایپا گفت اگر شبشه از داخل شکسته باشه جزو گارانای میباشد اگر از بیرون باشد جزو گارانتی نمی باشد کارشناس تشخیص داده از داخله نمایندگی میگه از داخل جزو گارانتی نمی باشه چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
نقی بیرامی نی
۱۸:۳۳ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
دو ماه هست که جعبه فرمان خودرو طبق نظر کارشناسان نمایندگی ایران خودرو بایستی تعویض گردد که اقدام شده کسی پاسخگو نیست،
Iran (Islamic Republic of)
سرگردان نمایندگیها
۱۸:۲۴ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱
ماشین تیبا دو صندوقدارم روشن بود و پیاده شدم برم در حیاط باز کنم برم داخل .همه درها قفل شدن ومصیبت که سوییچ یدک هم همراهم نبود خلاصه یک نفر پیدا شد و زوار پشت شیشه را دراورد و باز کرد در ماشین را...حالا هر نمایندگی میرم میگن کیت قفل مرکزی نداریم..جالبه یه نمایندگی بهم میگف برو پیش فلان اوستا که تو خیابون ...مغازه داره تا برات درستش کنه ..
Iran (Islamic Republic of)
سعید حسنی
۱۶:۵۱ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید دوستانی که کوییک دارند یا میخوان بخرن حتما به اکسلش نگاه کنن چون از داخل لاستیک سابی ایجاد میکنه ، نمایندگی هم قبول نمیکنه حتما باید زیر 5000 تا ببرین نمایندگی ، اینو دوستانه میگم بدون هیچ تصادف و یا اتفاق خاصی لاستیکم ترکیده هیچ کدوم از نمایندگی ها هم قبول نمیکنن
نمیدونم والا چرا باید منی که این همه با وسواس رانندگی میکنم دمه عیدی باید 3.500.000 تومان خسارت بدم.
Iran (Islamic Republic of)
نادر زارعی
۲۳:۵۱ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
استان قزوین نمایندگی نعمتی اینانب چند مشکل ماشینم داره ب هیچ وجح رسیدگی نمیکنند امروز فردا کردند الان میگن بیست هزار کار کرده گارانتی تعلق نمیگیره دف خودرو صدا میده میگن از خوبیش هست آینه ها خرابه از روز ادوم تحویل گرفتم بردم نمایندگی گفت برای سرویس روغن بیار اینه عوض میکنیم الان میگن تعلق نمی گیره رسیدگی نماید
Iran (Islamic Republic of)
مهدی خانی
۲۲:۴۷ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
سلام
من بعداز شانزده ماه نوبت ماشین شاهین رو تحویل گرفتم در راه انتقال ماشین تا منزل که حدود۳کیلومتر می‌باشد چراغ چک روشن شد وپدال گاز از کار افتاد بعد از چند بار خاموش و روشن کردن ماشین اونو به زور تا خونه بردم از فردا آن روز رفتن به نمایندگی سایپا شروع الان حدود ۲ ماه هر روز میرم تعمیرگاه وچندین با ر با تهران تماس گرفتیم از کاسه نمد میل سوپاپ هم نشتی روغن داشت باز کردیم کاسه نمد رو عوض کردیم و بعد از بستن در پوش سوپاپ حالا انگشتی هم به مشکل قبلی اضافه شد بعد حدود دو ماه پدال گاز از تهران فرستادن وله قول خودشان عوض کردن اما مشکل همچنان وجود دارد وچراغ چک از روز اول تا حالا روشن است ماشین گاز نمی‌خورد ودرجاده میماند و بارها در جاده ویک بار هم روی پل هوایی ترافیک سنگین ایجاد کرد
یک بار هم با یدک کش به قول خودشان بردیم نمایندگی تا به حال هیچ کار مثبتی برایمان انجام ندادن ماشین هم چنان در نمایندگی خوابیده دیگه خسته شدیم کسی جواب گو نیست
از خرید این مایع بسیار پشیمان یم
Iran (Islamic Republic of)
حسن چاپاري
۱۰:۱۳ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
نه پدرمونو دراوردننمایندگی سایپا وفادوست
Oman
حسینی
۱۶:۳۲ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام و عرض ادب، واقعا سیستم خودروسازی و خدمات پس از فروش بسیار ظالمانه و بدور از انصاف است. ماشین کوئیک اتوماتیک ما صفر کیلومتر و شش ماه از خرید آن گذشته است. برخی سنسور ها کار نمی کنند. ماشین کنار خیابان ایستاد. به نمایندگی سایپا زنگ زدیم، کسی را فرستاد و او ماشین را روشن کرد و رفت. ماشین این دفعه وسط خیابان خاموش شد، زنگ زدیم به نمایندگی سایپا، می گوید باید ماشین را خودتان به نمایندگی بیاورید، و سپس می گوید می شود 250 هزار تومان. بعد هم می گوید واحد ایی سی یو ماشین مشکل دارد، یعنی واحد برق، بعد می گوید شامل وارانتی نمی شود. اگر به یک تعمیرکار بگویم ماشین را درست کن، سایپا ماشین را از گارانتی خارج می کند. اگر ببرم نمایندگی، 250 هزار تومان فقط باید برای فاصله امیرآباد تا آزادی پرداخت کنم و سپس مبلغی دیگر را در تعمیرگاه، که ان هم تعمیرگاه رسمی سایپا نیست ولی سایپا ما را با زور دارد به آنجا می فرستد پرداخت کنم. هر دو مبلغ غیر قانونی و ظالمانه است، می خواهم بدانم اگر سیستم برق ماشین گارانتی ندارد پس چه چیز این ماشین گارانتی دارد؟ آنچه فکر می کنم، فقط یک هماهنگی بین سایپا و راننده و تعمیرگاه برای گذاشتن کلاه سر مردم بیچاره است. بسیار ناراحت کنند است. وقتی بیشتر ناراحت می شوم که همین صبح، برای تعویض یک فیلتر یخچال، به اسنوا 300 هزار تومان پرداخت کرده ام. مردم چه گناهی کرده اند، چرا این روال ها اینقدر فاسد و استخوان شکن است. اگر دستتان به جایی می رسد، کمی روی این روال ها کار کنید و نگذارید اینقدر مردم تحت ظلم و ستم این خودروسازها و تولید کنندگان لوازم خانگی باشد. بسیار متأسف هستم.
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۲:۰۱ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
سلام
بنده واسه رفع ایرادات ماشین تیبا صندوقدار خانمم به نمایندگی شفقتیان زنجان مراجعه کردم و گفتم صندوق عقب ماشین خود به خود باز میشود،دور موتور کم گاز و پر گاز میشود و گاها خاموش می شود،چراغ مه شکن پشت آمپر موقع ترمز گرفتن روشن می شود،درب عقب سمت شاگرد از بدنه فاصله دارد که هیچ کدام با وجود اینکه ۵ ساعت ماشین داخل نمایندگی بوده حل نشده یعنی اصلا دست زده نشده تا حل شود و فقط وقت من را گرفتن ،لطفا رسیدگی کنید،اگه واقعا اسما ماشین رو گارانتی کردین و نمیخواین خدمات بدین مردم رو دست ندازین خدا رو خوش نمیآد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۲ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
بنده یه کوییک صفر 1400 خرداد خریدم، اولش کمی گیر بود با کلی پیگیری و یه هفته تو نمایندگی ماشین خوابوندم تا قطعه زودتر از تهران بیاد دیسک چرخ چپشو عوض کردن، بعد مدت کمی دوبار گیر داشت ماشین بوسترش مشکل داشت اونو عوض کردن، بعدش دیدم ماشین کلا رها هست بردم گفتن لنت تموم کرده گفتم من هنوز استفاده ایی نکردم بوسترش گیر بود لنت عوض کردن، بعد مدت کمی تو جاده یهو سرعتش میخوابید یهو زیاد میشد بردم نمایندگی دیاگ زدم گفتن سنسور اکسیژن بالا هست همه الان مشکل سنسور دارند فقط یه نمایندگی انجام میده اونجا بردم گفتن با این ارور تهران عوض نمیکنه سیم پیچیشو دستکاری کردن با دیاگ ریست کردن گفتم اقا خطرناکه گفتن دست ما نیست خلاصه حدود یکماه رفت امد کردیم تا ارور مد نظر ایجاد بشه عکس گرفتن مشکل سنسور تایید شد تا قطعه بیاد تعویض کردن، یه مدت دیگه مسافرت رفتیم تو مقصد شیشه بالا بر سمت راننده خراب شد وقتی امدیم چند تا نمایندگی رفتم گفتن قطعه نداریم ثبت سفارش هم نمیکنیم متقاضی زیاده بیرون هم ببرید گارانتی باطل میشه ما هم پارکینگ نداریم شبا کنار دیوار با یه پیچ گوشتی تو شیشه، یکیشونم گفت تهران میگه باید از فلان شرکتی که ما میگیم خودتون نقد بخرید بعد دوماه دیگه پول بما میده کی این کار میکنه ، زنگ زدم به خدمات تهران گفتن هیچ نمایندگی حق نداره ثبت سفارش نکنه برین اونجا تماس بگیرید گوشی به ما بدین البته تماس با خدمات تهران حدود 17 دقیقه از شهرستان پشت خط مونده بودم گفتم دوباره باید بمونم تا بهتون وصل بشه هزینه تماس بماند گفتن راهش همینه، خلاصه نمایندگی رفتم گفتم تهران اینو گفته طرف قول اخلاقی داده ابان یه کاری کنه، صحبت من با مسئولین سایپا اینه ما هم قشر تحصیل کرده و شاغل و خانواده داریم ، خودرو صفر ایرانی خریداری کردیم اولا چرا این اندازه کیفیت مونتاژ پایینه دوما چرا خدمات پس از فروشتون بعد از کلی اتلاف وقت و رفت و امد متعدد به نمایندگی میخواد یه قطعه تعویض کنه سوما چرا نمایندگی هاتون از لحاظ خدمات یکدست نیستن یکی خدمات کوییک نداره یکی قطعه شیشه بالابر نداره یکی سنسور نداره ، امیدوارم نهاد های نظارتی ورود جدی داشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۹ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
هر روز قیمت ماشین ها رو میبینیم سر درد میگیریم
هر روز لوازم یدکی خودرویی که ارزش ۱۰۰ تومان نداره به ۲۰۰۰ میلیون میفرشند
کاش یک کارخانه تولیدی خودرو ۱۰۰درصد ایرانی درست کنند
بدون قرعه کشی و
بعد بیان بمباران کنند ایران خوردو و سایپا و
قوه قضاییه باید پیگر باشه حکم اعدام واسه مدیر عامل ایران خودرو و ساپیا صادر کنه
بابا صدای ملت در اومده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۹ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
هر روز قیمت ماشین ها رو میبینیم سر درد میگیریم
هر روز لوازم یدکی خودرویی که ارزش ۱۰۰ تومان نداره به ۲۰۰۰ میلیون میفرشند
کاش یک کارخانه تولیدی خودرو ۱۰۰درصد ایرانی درست کنند
بدون قرعه کشی و
بعد بیان بمباران کنند ایران خوردو و سایپا و
قوه قضاییه باید پیگر باشه حکم اعدام واسه مدیر عامل ایران خودرو و ساپیا صادر کنه
بابا صدای ملت در اومده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۵ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
سلام.ایراخودرو به بهانه های واهی تعویض روغن در نمایندگی را در زمان گارانتی اجباری کرده است و متاسفانه بابت همین کار هزینه ای معادل دو برابر تعویض روغن در بیرون از ایرانخودرو میگیرد،ما هم هیچ چاره ای جز تبعیت و پرداخت آن نداریم.من با اصرار خودم هنگام تعویض روغن بالای سر ماشین ایستادم،اصلا دقت کافی و لازم را هم نمیکنند.متاسفم واقعا
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۲۲:۴۵ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
خدمات پس از فروش تو ایران فقط و فقط یه طنز و شوخی محسوب میشه .
کشور های عربی برید و خدمات پس از فروش رو یاد بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
من رضایت دارم درحدزیر صفر سوالی که جوابش را می دانید نپرسید هر ایرانی خواهان نابودی این دوخودروساز است هیچ رضایتی وجودندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
برای اینکه ماشین از گارانتی خارج نشه گفتن باید بیاری خود نمایندگی سایپا دزدگیر نصب کنیم بعد از اینکه از نمایندگی ماشین آوردم بیرون، دیدم سیم ها به هم ریخته ول کرده بودند و حتی یک چسب نزده بودند یا حفاظی نداشته بودند واسه سیم ها دزدگیر!! لعنت به این خدمات پس از فروشتون!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
امیدواریم بالاخره یکی تو دنیا پیدا بشه و کارخونه ها و نمایندگی خودروسازها رو تو ایران بمباران و نابود کنه بلکه از اینهمه ظلم و ستم راحت شیم.بخداوند عالم قسم .یزید اینقدر به امام حسین ظلم نکرد که ایران خودرو و سایپا ظلم کردن.یزید حداقل چند نفر از طایفه بنی هاشم رو زنده گذاشت.این دو خودرو ساز سالی ۲۰ هزار ایرانی کشتن و ۱۰۰ هزار نفرو معلول و زخمی کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
سال ۸۹ که تحریم و تورم به این شکل نبود یه پراید صفر خریدم .سپر عقبش از بدنه ماشین یک سانت فاصله داشت بردم نمایندگی.گفتن چون سفارش شهرستان بوده شیفت شب ساختن و کاریش نمیشه کرد.شماره سریال کمکهای جلوش هم مال سال ۸۷ بود که رو مدل ۸۹ بسته بودن.امید داشتن به خودرو سازهای داخلی مثه امید به پرواز لاکپشته
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۰۸:۴۴ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
ظاهرا خدمات پس از فروش و گارانتی به جای ارائه خدمات، تبدیل به یه منبع درآمد خوب واسه خودروسازان و نمایندگی هاشون شده برعکس همه جای دنیا، تو نمایندگیها میری کلی آدم دارن ول میچرخن و حقوق میگیرین، یه تعمیر جزئی رو کلی طول میدن، قطعه ندارن باید از تهران سفارش بدن با کلی تاخیر، قطعه کم کیفیت میزنن همون دوباره ایراد پیدا میکنه، کارکنانش حقوق میگیرن ولی بازم واسه اینکه کارت رو راه بندازن انتظار پرداخت انعام دارن، تعمیر کار فنی وارد ندارن و همه انگار اونجا یجورایی دارن آموزش می بینن، خیلی وقتا ایراد واقعی ماشین رفع نمیشه چون یا تشخیص نمیدن یا بهانه تراشی میکنن یا حالشو ندارن اون قطعه رو باز کنن و تعویض کنن، از این اطمینان نداری که وقتی ماشینت اونجاست قطعات سالمشو با معیوب عوض نمیکنن! عین این بیمارستانهای دولتی که وقتی بیمار روی تخت درحال درد کشیدنه تعداد خیلی زیادی از پرسنل و پرستار و پزشک و دستیار رو میبینی که یا دارن از این ور میرن اونور یا ساعتهای طولانی از حضور بیمار درحال پرونده سازی و گزارش نویسی و تکمیل پرونده و تکمیل فرمهای رضایت و خوداظهاری و حسابداری و بازدید و هزار جور فرم دیگه هستن، تهش هم بیمار میگه عجب غلطی کردم اومدم اینجا، تو خونه میموندم استراحت میکردم با چندتا دمنوش حالم بهتر میشد. کلا بجای درمان بیمار دارن کاغذ بازی میکنن، دیگه نمایندگی یه شرکت دولتی هم چیزی غیر این نمیشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۱ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
نه خیلی سعی میکنن زود از سرشون واکنن دو سه مورد ایراد رو بود که بعدا دیدم هنوز رفع نشده و از چند جا هم تماس میگرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
سلام.ما خودرومون صندلیش خرابه.یک ساله درخواست دادیم از تهران نمیفرستن به شهرستان...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
ماشین صفر فرمان میزنه سمت چپ میگم گارانتی است مشکلش حل کنه میگه برو بابا حال داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
بطور مطلق نه
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۷:۵۹ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
همه از ایران خودرو رضایت داریم و گواهی می دهیم که خوب است. ضحاک نیز گواهی خواسته بود....
Iran (Islamic Republic of)
میم دال
۱۵:۴۳ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
ایران خودرو تعویض روغن یکساله یا 10000 کیلومتر 700000 تومان سمتد ملی شد بیرون با همان روغن 400000 تومان اجباریش هم کردن حتما باید دزدای ایران خودرو باید انجامش بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
آره عاشق ماشینامونیم عاشق قیمتشونیم عاشق کیفیتشون
خدمات پس از فروش که نگو و نپرس کشته مردشونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
چ شوخی جالبی ..اینجا ایرانه ها....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
سلام از شرکت سایپا ماشینی خریداری کردم .هنگام تحویل خودرو دو سوییچ تحویل گرفتم که یکی از آنها سوییچ ماشین من نیست .هرچه از طریق شرکت سایپا پیگیری می کنم جوابی دریافت نمی کنم .آیا مشتری مداری از دیدگاه شرکت سایپا این است ?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
سلام
شرکت کرمان خودرو تعهد به اجرای وارانتی محصول خود جک سدان ۳ را ندارد .این شرکت سال گذشته تمامی قطعات جک سدان ۳ را به نمایندگی غازی زاده بیرجند و زاهدان با دلار ۳۰ تومان فروخت در حالیکه تا سال ۱۴۰۲ موظف به ویرانی قطعات خودرو فروخته شده اش میباشد و این در حالی است که سال ۹۲ قطعات را با دلار ۴۰۰۰ تومان وارد کرده جهت رفاه حال خریداران خودرو جک سدان ۳ توجوی، دو سال است که من لوازم مورد نیازم را از بازار با قیمت چند برابر و جنس بی کیفیت تهیه میکنم.
آیا مشتری مداری شرکت کرمان خودرو با شرکت زیر مجموعه اش به نام بم خودرو این بوده است؟! چه کسی و سازمانی باید پیگیری کند؟؟
Iran (Islamic Republic of)
کاوه
۱۲:۳۰ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
از کدام خدمات صحبت می کنید ! ماشین بنده شش ماه مانده به پایان مهلت گارانتی برای تعویض کمک فنر به نمایندگی های شیراز مراجعه کردم بعد از شش ماه امروز فردا کردند بعد هم گفتند مدت گارانتی تمام شده برو بسلامت وقتی هم اعتراض کردم گفتند برو هرکاری دلت میخواد بکن ! اینم خدمات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
دقیقا.ماهم واسه یه چیزی درخواست دادیم نمیفرستن.امروز فردا میکنن میگن چون درخواستتون بعد مدتی منقضی میشه باید بیایی دوباره درخواست بدی..زمان داره میگذره و وقتیم گارانتیش تموم شه دیگ همون درخواستم ازمون قبول نمیکنن.کسی هم تا حالا از ما نظر نخواسته که بگیم راضی هستیم یا ن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
من ماشینم رو بردم خدمات سایپا برا گارانتی گفتن باید اچار کشی کنم بعد از اچار کشی پیچ اکسل خودرو رو خراب کردن در حال رانندگی کنده شد خدا باهام بود که برا خودم و خانواده اتفاقی نیفتاد بعد گفتن زدی به جایی و جز گارانتی هم نیست در حالی که ماشین در جاده مستقیم چرخش کنده شده بود و گزارش پلیس هم مو جود بود زنگ تهران هم زدم با لحن بدی گفتن هر چی ما بگیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
کرمان موتور جدیدا بخشنامه داده که خودروهای جک هر دو سال تسمه تایم و روغن گیربکس با پرداخت نجومی باید عوض بشه خداییش این کار منطقی است در حالیکه طبق دفترچه در زمان خرید تسمه تایم بعد 60 هزار کیلومتر و روغن گیربکس بعد از 120 هزار کیلو متر باید عوض بشه آخه انصاف کجا رفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
خودرو سازان داخلی یک پا مافیا هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
یکی از دوستان خودور را برده بود به تعمیرگاه مجاز 2 هفته بعداز تحویل گرفتن خودرو متوجه شده بود که دریچه گاز برقی خودرو را دزدیده اند یک دریچه گاز خراب به جاش بسته اند درصورتی که اشکال خودرو بدنه ای بوده ؟؟؟؟؟؟!!!!!
حالا شما قضاوت بکنید
البته پیگیری هم کرده بود در آخر یه چیزی هم بدهکار شده بود
وقتی که نمایندگان مجلس که با رای ما به مجلس رسیده اند با واردات خودرو مخالفت میکنند و تعرفه های آنچنانی تعیین میکنند و ذینفعان شرکت های خودروساز دست به جیب مصرف کننده میبرند و دزدی میکنند ؟؟؟؟؟
جای تعجب نیست وباید از این انحصارطلبی سوء استفاده بکنند
عدالت کجاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
خداییش رضایت در حد صفر
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۵۶ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
کلا بی عدالتی هست خودروی داخلی بخری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
بگید تو چند دهه گذشته از چی رضایت دارید از هیچی تورم بدبختی بیکاری تو چشمای مردم نگاه میکنیدو بیت المال رو چپاول مگه میشه کشوری با این همه منابع انقدر بدبختی اخه چرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
بارها برای رفع مشکل خودرو صفر کیلومتر باید به نمایندگی خودرو مراجعه کنی تا شاید نتیجه بگیری.نمایندگیها اکثرا تا جایی که بتونن از زیر بار مسئولیت شونه خالی میکنن و مشتری رو به هم پاسکاری میکنن..هزینه یه تعویض روغن و فیلتر ساده که به اجبار باید داخل نمایندگی انجام بشه چند برابر بیرونه.بنده خودم خودرو مدل ۹۸ صفر کیلومتر تحویل گرفتم تا الان که ۱۴۰۰ شده و گارانتیش رو به اتمامه.با وجود مراجعه چندباره هنوز مشکلم حل نشده.مشکل با یه تعویض قطعه ساده حل میشه.اداره استاندارد هم که بعد از هر مراجعه به نمایندگی تماس میگیره در حد یه رفع تکلیف عمل میکنه و با پرسیدن چند تا سوال ساده قطع میکنه و هیچ تغییری دیده نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
نه.تا میبری نمایندگی به هر دلیلی شانه خالی میکنن از کار انجام دادن.یا اینکه جنس فیک به جای جنس اصلی برات عوض میکنن.گارانتی رو نمیگم که اصلا وضعش خیلی داغونه.ایرانخودرو و سایپا فقط بلدن پول بگیرن،دیگه هیچی بلد نیستن انجام بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
برای اینکه دل امام زمان نشکنه راضی هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
امام زمان عج رو به انحصار و کالای بی کیفیت با قیمت گرون و... چطور ربط دادی من نمیدونم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
جسارتا ما اصلا نمی تونیم خودرو بخرایم تا راضی باشیم از خدماتش! خیلی گرونه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
تور خدا مسئولین یی فکربحال خودروسازی بکنند قیمت بالا کیفیت پایین آخه خدایش از چیش بگیم بخدا مرگ ومیر تصادف خودرو بالاترازکروناست کرونا اطلاع رسانی میشه ولی مرگ باتصادف اطلاع رسانی نمیشه تاکی نامردم باید ازاین شرکت‌ها خسارت مالی جانی بخوریم خدایش تاکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
بنده سرویس اولیه 5000 تا رفتم نمایندگی(تعویض روغن و فیلتر روغن) خودمم خواستم که فیلتر هوا عوض بشه. همونو رفتم بیرون قیمت گرفتم( همون روغن و همون فیلتر ها) اختلاف حدود 150 هزار تومان بود
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۰:۳۳ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
سلام ...نه...تامین قطعات نمره نمره منفی ...۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
یه شوخیه فقط خدمات پس از فروش تو ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
از خدمات پس از فروش راضی نیستیم و ترجیح میدیم برای خدمات، به مراکز خدمات خودرویی دیگر به غیر از نمایندگی ها بریم.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۱۴ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
14ماهه پول اولیه رو دادیم خبری نیست چه رضایتی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
اصلا چیزی حالیشون نیست ماشین را یکشب میگیرن ولی تشخیص نمیتونن بدن فقط با ماشین میرن خونشون - موتور ماشین من صدا میداد نتونستن بفهمن بجاش برف پاک کن عوض کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
اصلا مگه خدماتی هم میدن؟هرچی بهشون میگی میگن همه مدل هامون همینجورین!اصلا بعضی ایرادات گردن نمیگیرن برای بعضی هاش هم میگن قطعه نداریم
Iran (Islamic Republic of)
amin
۱۰:۱۱ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
به هیچ عنوان نمیشه رضایت داشت. یا کارت رو قبول نمیکنن که درست کنن یا اگرم قبول کنن به جای این که اصلاح کنن میزنن یه جای دیگه هم خراب میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
اصلا به هیچ وجه
Iran (Islamic Republic of)
کارمند ساده
۱۰:۰۸ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
خریدار یک پژو 206 در سال 1395 بوده ام و هر وقت برای خدمات پس از فروش یا گارانتی و سرویس های معمولی ماشین می رفتم می گفتند که تا خراب نشده نیاز نیست لذا هیچ خدمتی را دریافت نکرده ام مگر با خرابی ماشین که آنهم قضیه اش جدا است و تو خود بخوان حدیث مفصل ....بدرود
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۰:۰۵ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
مگه خودروسازای داخلی خدمات پس از فروش هم دارن؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
من که راضی نیستم خدا هم راضی نباشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
معلومه که نه .هرچی مشکل داشته باشه به نحوی و به هر دلیلی از گارانتی خارجش می کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
از خدمات پس از فروش راضی نیستیم هیچ،از خدمات قبل از فروش هم راضی نیستیم.آقا ما این ماشینهای ۴۰ سال پیش بی کیفیت کشورهای دیگرو با این قیمت های ظالمانه نخواییم باید کیو ببینیم؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۹:۵۸ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
رضایت
به هر کی بگی میخنده ؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۵۸ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
یک زمانی قبل این که ماشین انقدر گرون بشه و قطعات به نصبت الان خیلی بهتر بود من تو نمایندگی ایران خودرو کار میکردم همون زمان ملت تا میتونستن فوش بار ما میکردن اونهای که ماشین خریده بودن به خاطر جنس های ایران خودرو انگار ما درست کرده بودیم الان که دیگه اصلا حرفشو نزن نمایندگی های پس از فروش جنس اصلی نمیارن اکثرا همه بازاری هست و بی کیفیت
Iran (Islamic Republic of)
داود محمدیان
۰۹:۵۷ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
بنذه یه کوییک صفر گرفتم افتضاحه. از متریال استفاده شده بگیرید تا کیفیت. ذیسک و صفحش خرابه شش بار بردم نمایندگی هی دیاگ میزنن فقط متاسفم برای سایپا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
به الله قسم پژوپارس صفر از بانگاه خریدیم مدل ۱۳۹۹ بعد از ۲۰۵۰۰ تا کار کردن صفحه کلاچ ش از کار افتاد وقتی تو ترافیک سنگین میری دنده یک چنان لرزشی میکنه که انگار موتور میخواد بیاد پایین بردم نمایندگی گفت اولا گارانتی صفحه کلاچ ۲۰هزار تا هست مال تو به خاطر ۵۰۰تا بیشتر کارکرد تمام شده و دوما وقتی ماشین رو میاری باید عیب رو ماشین باشه. من هم میگم بابا من باید برم داخل ترافیک رانندگی کنم تا ماشین داغ کنه وقتی هم که میام شما نیستید. شما به حرف من اعتماد کن ماشین رو باز کن ببین خلاصه میگه مرغ یک پا داره. بردمش پیش تعمیرکار بیرون با جملات من سریع عیب رو تشخیص داد به خدا قسم خرجش میشه دو میلیون ششصد که نداشتم عوض ش کنم. یک سوال صفحه کلاچ ی که حداقل حداقل باید ۷۰هزارتا بره چه طور داخل ۲۰هزار خراب میشه چه طور گارانتی اش باید ۲۰هزار باشه ۱۲ سال هم هست رانندم که نگید نیم کلاچ رفتی یا ناشی بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
بنام خدا خــــیـــــر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
من هرکار کردم که در سایت سایپایدک ثبت نام کنم تا بتوانم پیگیرمسایل تعمیراتی خودرو خودم باشم متاسفانه این اجازه توسط سایت داده نشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
امعلومه که مدیرعامل ها از محصولاتشون را
فقط نمیدونم که چرا خودشون همین اشغال های که به خلق الله مینذازن سوار نمیشن
کافیه واردات خودرو رو باز کنن ، ببین ملت جقد سوار این شبه ماشین ها میشن
ملت هنوز یادشون نرفته که زنگ میزدن نمایندگی یا صدای گربه در میاوردن و مسخره میکردن
Iran (Islamic Republic of)
طالبیان
۰۹:۲۴ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
اول ببینید ما از خود خودرو رضایت داریم تا بعد برسیم به خدمات پس از فروش . . .
اگر جنگ شد با آذرباییجان حتما از وجود سربازهایی که واسه فوتبال فرستاده شدن کشورهای عربی در حالی که کارت پایان خدمت ندارند استفاده نمایید . . .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
خیر از خدمات پس از فروش ایران خودرو و سایپا رضایت نداریم
آخرین اخبار