آغاز پویش ملی" به رنگ مدرسه" در خراسان رضوی

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی گفت: پویش ملی" به رنگ مدرسه" در خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد رنجبر مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی گفت: پویش ملی با عنوان «نقاشی بکشید، جایزه بگیرید»، ویژه دانش آموزان ۶ تا ۱۲ سال برگزار می‌شود.

او افزود: دانش آموزان عزیز می‌توانند نقاشی‌های خود را با موضوع "مدرسه دوست داشتنی من" در سایت آجر به آجر www.ajorBajor.ir بارگذاری و از جوایز متنوع بهره‌مند شوند.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی ادامه داد: این پویش ملی از دوشنبه ۱۵ شهریورماه همزمان با سراسر کشوردر خراسان رضوی آغاز شد  و تا آبان‌ماه ادامه دارد و هرهفته جوایزی به برندگان اهدا می‌شود.


بیشتر بخوانید


رنجبر بیان کرد: پویش به رنگ مدرسه، سه هدف «ترویج فرهنگ مدرسه‌سازی بین کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها»، «افزایش آگاهی مردم» و «استفاده از ظرفیت کودکان برای استفاده از هنر کودکان برای تشویق مردم در امر مدرسه‌سازی» را دنبال می‌کند.

او با تاکید بر اینکه پویش‌ها یکی از ابزار‌ها در اجرای طرح «آجر به آجر» است، تصریح کرد: در پویش‌های قبلی این طور بود که افراد با اهدای مبلغی به مدرسه سازی و مشارکت در پویش، پوستر خود را با عکس دلخواه‌شان از سایت دریافت می‌کردند، اما جنس پویش «به رنگ مدرسه»، نسبت به پویش‌های پیشین اندکی متفاوت است، دانش‌آموزان نقاشی می‌کشند و عکس نقاشی‌ها را می‌فرستند و هرهفته در قرعه کشی جوایز شرکت داده می‌شوند.

انتهای پیام//ف. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار