رضایی: امیری علیرغم مصدومیت توانست مدال طلای پارالمپیک ۲۰۲۰ را کسب کند

سرمربی تیم ملی پارا دو و میدانی کشورمان در خصوص عملکرد ورزشکاران این رشته در پارالمپیک ۲۰۲۰ توضیحاتی را بیان کرد.

بهمن رضایی،  سرمربی تیم ملی پارا دو و میدانی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص درخشش ورزشکاران ایران در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار کرد: ما قبل از مسابقات پارالمپیک اردو‌های خوبی را برگزار کرده بودیم و فدراسیون جانبازان و معلولین نیز حمایت‌های زیادی از ما کرد. با این وضعیت خوب باید ورزشکاران ما نتایج خوبی در این مسابقات کسب می‌کردند. پارا دو و میدانی کشورمان در پارالمپیک توکیو شانزده نماینده داشت و ما موفق شدیم، پنج طلا و ۶ نقره را در این مسابقات کسب کنیم. کسب این مدال‌ها باعث شد، کشورمان در جدول مدال‌ها جایگاه خوبی کسب کند.

او گفت: در این دوره نفرات بسیار خوبی حضور داشتند و یک سال وقفه در برگزاری مسابقات به دلیل همه گیری ویروس کرونا در جهان باعث شده بود، ورزشکاران تمرینات بیشتری داشته باشند. ورزشکاران ما ضمن اینکه مدال‌های خوبی به دست آوردند، توانستند رکورد‌های خوبی نیز ثبت کنند.

رضایی در خصوص مصدومیت امیری قبل از مسابقات پارالمپیک بیان کرد: حامد امیری رکورد پرتاب نیزه به طول ۳۳ متر را داشت و با توجه به مصدومیت، خودش و من زحمت زیادی کشیدیم و خوشبختانه او توانست خودش را به مسابقات برساند. خدا را شکر می‌کنیم که او موفق شد، مدال طلا پرتاب نیزه مسابقات پارالمپیک را کسب کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار