تداوم عملیات آسفالت و بهسازی مسیر هوفل در دشت آزادگان

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار دشت آزادگان گفت: عملیات آسفالت و بهسازی مسیر هوفل به طول ۳ کیلومتر در این شهرستان ادامه دارد.

سعید عوده زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به بازدید میدانی از پروژه بهسازی و آسفالت مسیر هوفل از توابع بخش مرکزی این شهرستان گفت: با توجه به تاکید حمید سیلاوی، فرماندار دشت آزادگان بازدید‌های دوره‌ای به صورت مستمر از وضعیت راه‌های روستایی در جهت اجرای مصوبه‌های شورای ترافیک انجام می‌شود.

او با بیان اینکه عملیات آسفالت و بهسازی مسیر روستایی هوفل به طول تقریبا ۳ کیلومتر و با سرعت مطلوبی در حال انجام است، افزود: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات نفت و با پیگیری‌های فرماندار و قاسم ساعدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اختصاص یافته و اداره کل راه و شهرسازی کارفرمای آن است.

عوده زاده با اشاره به اینکه در این بازدید دستور اصلاح مصالح بکار رفته بات وجه به کنترل آزمایشگاه داده شد، بیان داشت: بطوریکه کار باید براساس نشریه ۲۳۴ با مصالح مناسب اجرا شود و بعد از اصلاح مصالح و تایید نظارت، عملیات بهسازی ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار