رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: با نظارت دستگاه قضایی به انتقال مالکیت مجتمع فولاد ارومیه حل مشکلات این واحد تولیدی، حل و حداقل برای ۱۰۰۰ نفر زمینه اشتغال ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در بازدید از ۳ واحد تولیدی مجموعه فولاد ارومیه، اظهار کرد: مجموعه فولاد ارومیه که رئیس قوه قضائیه وقت در سفر استانی از آن بازدید و دستوراتی را در خصوص رفع شکلات آن صادر کرده بود مورد بازدید میدانی قرار گرفت و در این راستا کار‌های خوبی انجام شده است.

عتباتی از نظارت دقیق دستگاه قضایی آذربایجان‌غربی به انتقال مالکیت مجتمع فولاد ارومیه خبر داد و گفت: با حل مشکلات این واحد تولیدی، حداقل برای ۱۰۰۰ نفر در شهرستان ارومیه اشتغال ایجادمی‌شود.

وی تصریح کرد: اقدامات خوبی برای واگذاری این واحد تولیدی بزرگ در راستای اخذ میزان بدهی‌های بانکی و پرداخت آن از محل ثمن معامله طرفین صورت گرفته است و پرداخت‌ها تحت نظارت مستقیم دستگاه قضایی استان در حال انجام است و طرفین معامله که هر دو در این بازدید حضور داشتند از روند انتقال تحت نظارت دادگستری راضی هستند.

عالیترین مقام قضایی استان ادامه داد: برخی مشکلات باقی هست که متعاقب این بازدید در جلسه تخصصی ویژه ستاد اقتصاد مقاومتی استان در مورد آن‌ها اتخاذ تصمیم خواهد شد، ولی یک امر به خوبی پیشرفت کرده و نتایج خوبی حاصل شده است.
عتباتی اعلام کرد: با حل مشکلات فقط یکی از این واحد‌های تولیدی که فولاد ارومیه است، حداقل برای هزار نفر در شهرستان ارومیه اشتغال ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.