رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: در مجموع میانگین امتیاز شاخص‌های اختصاصی و عمومی دستگاه‌های اجرایی نسبت به سال قبل ۵.۳ درصد رشد داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی شهریارپور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری در جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: این استان امسال در مجموع میانگین امتیاز شاخص‌های اختصاصی و عمومی دستگاه‌های اجرایی نسبت به سال قبل ۵.۳ درصد، در شاخص‌های عمومی ۷.۰۶ درصد و در شاخص‌های اختصاصی ۳.۶۴ درصد رشد داشته است.

او در خصوص ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد: فعالیت رسمی این جشنواره در استان از سال ۱۳۹۳ در راستای تحقق اهداف برنامه‌های تحول اداری آغاز و موفقیت‌هایی را نیز به‌همراه داشته است.


بیشتر بخوانید


شهریارپور اضافه کرد: ترویج فرهنگ کار گروهی، شفافیت عملکرد دستگاه‌های اجرایی، آگاهی مردم از عملکرد ادارات و بهبود کمی و کیفی خدمات دولتی از مهم‌ترین هدف‌های برگزاری جشنواره شهید رجایی به‌شمار می‌رود.

او ادامه داد: ارزیابی امسال در پنج گروه شامل دستگاه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، دستگاه‌های تولیدی و خدماتی، دستگاه‌های زیرساختی و زیربنایی، دستگاه‌های مربوط به بخش سلامت و رفاه اجتماعی و دستگاه‌های عمومی و قضایی انجام شده است.

شهریارپور گفت: امسال از مجموع ۶۲ دستگاه اجرایی شرکت کننده در فرآیند ارزیابی، ۵۲ دستگاه اجرایی موفق به بارگذاری اطلاعات و مستندات خود در سامانه شدند که پس از بررسی در نهایت ۱۴ دستگاه اجرای برتر انتخاب و از آن‌ها تقدیر شد.

او افزود: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده، در مجموع امتیازات شاخص‌های عمومی و اختصاصی، ادارات‌کل امور اقتصادی و دارایی، حفاظت محیط زیست و مدیریت درمان تامین اجتماعی مقام برتر را در بین تمامی دستگاه‌های شرکت کننده کسب کردند.

شهریارپور اظهار داشت: در بین گروه‌های پنج گانه، شرکت توزیع نیروی برق در گروه دستگاه‌های زیربنایی و توسعه زیرساخت و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گروه دستگاه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی رتبه برتر این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

او گفت: همچنین اداره‌کل امور مالیاتی در گروه دستگاه‌های تولیدی و خدماتی، اداره‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری در گروه دستگاه‌های عمومی و قضایی و اداره‌کل بیمه سلامت استان در گروه دستگاه‌های مربوط به حوزه سلامت و رفاه اجتماعی مقام نخست را کسب کردند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در امتیاز شاخص‌های عمومی، ادارات‌کل جهاد کشاورزی و پزشکی قانونی استان مقام برتر را به دست آوردند.

او افزود: دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری و اداره‌کل آموزش و پرورش استان رتبه برتر را در انجام اقدامات برجسته و تاثیرگذار به خود اختصاص دادند.

شهریارپور تصریح کرد: همچنین ادارات‌کل ثبت احوال و انتقال خون استان به‌عنوان دستگاه‌های اجرایی برتر در کار و فعالیت گروهی معرفی شدند.

او یادآور شد: فرمانداری شهرستان شهرکرد به‌عنوان فرمانداری برتر در ارزیابی عملکرد فرمانداری‌های چهارمحال و بختیاری انتخاب و از فرماندار آن شهرستان تقدیر شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار