دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی از اعمال محدودیت برای واجدین شرایط تزریق واکسن کرونا که از آن خودداری می‌کنند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت بعد از اتمام واکسیناسیون، برای واجدین شرایط تزریق واکسن کرونا که واکسن را دریافت نکرده اند محدودیت‌هایی اعمال می‌شود.

او ادامه داد: به محض اینکه واکسیناسیون کرونا در استان به پایان برسد محدودیت‌هایی مانند استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی برای کسانی که از تزریق واکسن کرونا خودداری کرده اند اعمال می‌شود.

شریف زاده اظهار کرد: همه افرادی که می‌توانند واکسن کرونا را دریافت کنند حتما برای تزریق این واکسن به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند تا در آینده دچار مشکل نشوند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دو هفته پس از کاهش موارد کرونا مثبت بستری شاهد کاهش موارد مرگ و میر خواهیم بود تصریح کرد: موارد کرونا مثبت بستری در بخش مراقبت‌های ویژه نسبت به هفته گذشته ۱۲.۵ درصد کاهش پیدا کرده است.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: هفته آینده تعداد موارد مرگ و میر ناشی از کرونا در استان به شدت کاهش می‌یابد.

شریف زاده بیان کرد: از ابتدای شروع واکسیناسیون ۴۳۷ هزار و ۴۴۲ دوز واکسن وارد استان شده است که تا روز گذشته ۳۶۰ هزار و ۸۲۴ دوز به گروه‌های هدف تزریق شده است.

شریف زاده گفت: تاکنون ۸۲.۵ درصد از واکسن‌های تحویل گرفته شده تزریق شده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
لطفا بجای قلدری در برابر مردم، وظایف خود را انجام دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۱۹ شهريور ۱۴۰۰
لطفا، درباره این داروی آلرگارد استاپ سیویر که میگن خیلی موثره و هیچ تلفاتی هم نداشته بگویید.