سارا باقری بازیگر نقش «مائده» در سریال «افرا» از دلایل حضورش در این سریال گفت.

سارا باقری بازیگر نقش «مائده» در سریال «افرا» در گفت و گو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شروع فعالیت هنری خود گفت: من اصالتاً گیلانی و متولد شهر رشت هستم. کار خودم را از ۷ سالگی در صدا و سیمای رشت شروع کردم. تا ۱۸ سالگی در حوزه رادیو، تلویزیون و تئاتر فعالیت داشتم و برای دانشگاه راهی تهران شدم. کارگردانی و بازیگری را در دانشگاه سوره خواندم و در این مدت تئاتر و سریال‌هایی را کار کردم؛ اما سریال «افرا» نقطه عطف زندگی کاری من است. خوشحالم «مائده» به عنوان نقش اول دختر سریال این قدر دیده شده و این قطعاً اتفاق ویژه‌ای برای من است.

وی درباره واکنش مخاطبان به سریال «افرا» ادامه داد: سریال «افرا» خیلی زود با واکنش مثبت مخاطبان مواجه شد و از قسمت دوم، سوم بازخوردهای مردم را گرفتیم. برخی نظرات مثبت و برخی منفی بودند. همه این‌ها باعث می‌شود ما متوجه شویم که بیننده کاملاً با کار همراه شده و آن را باور کرده است و این حس خوشایندی دارد.

فیلم نامه «افرا» بشدت درست، متفاوت و غافلگیرانه است/مخاطبان جوان بعد از مرگ پیمان از واکنش آتی مائده می پرسند!

باقری درباره دلیل اصلی خود برای ایفای نقش «مائده» توضیح داد: دلیل محکم و اول من برای انتخاب این نقش امضای آقای توفیقی به عنوان کارگردان روی کار بود. با توجه به سوابق درخشان او من قبل از اینکه فیلمنامه را بخوانم، می‌دانستم مثل کار‌های قبلی اش متفاوت خواهد شد.


بیشتر بخوانید

گفت‌وگوی خواندنی با بازیگر جوان سریال «افرا»/ محمد صادقی: مرگ «پیمان» مخاطب را شوکه کرد


وی افزود: فیلمنامه «افرا» به شدت درست، متفاوت و غافلگیرانه است. زمانی که فیلمنامه را خواندم، مطمئن بودم با کارگردانی آقای توفیقی کار بسیار جذابی می‌شود؛ چرا که ممکن است زمانی با فیلمنامه بی نظیری مواجه شوید، اما یک کارگردانی ضعیف آن را از سطح خودش پایین بیاورد. حال آنکه در سریال «افرا» فیلمنامه و کارگردانی در طراز هم بودند. همچنین گروه حرفه‌ای سریال «افرا» اتفاق درجه یکی بود و من با کمال میل این نقش را پذیرفتم.

فیلم نامه «افرا» بشدت درست، متفاوت و غافلگیرانه است/مخاطبان جوان بعد از مرگ پیمان از واکنش آتی مائده می پرسند!

این بازیگر درباره گروه بازیگران «افرا» هم عنوان کرد: کار کردن با این گروه برای من مثل یک دانشگاه هنر بود. حضور در سریالی که استاد سلطانی، پژمان بازغی، مینا وحید و عزیزان دیگر باشند، بسیار جذاب است. بیشتر این عزیزان سن هنری شان به اندازه سن من است و من علاوه بر اینکه افتخار همبازی شدن با این عزیزان را داشتم، می‌توانستم کاملاً از آن‌ها یاد بگیرم.

باقری در خصوص بزرگترین چالش نقش مائده عنوان کرد: نقش مائده خیلی از من دور بود؛ تصمیم‌هایی که می‌گرفت با من متفاوت است. مائده با کلی رویا که در سر دارد، زندگی می‌کند و یک درصد هم فکر نمی‌کرد این اتفاقات برای او بیفتد. او با این اتفاقات در زندگی اش به بلوغی می‌رسد که شاید برای او زود بوده، اما او را بزرگ می‌کند و ما در ادامه قصه شاهد تغییرات مائده خواهیم بود.

وی افزود: من خیلی با آقای توفیقی صحبت می‌کردم و از او کمک می‌گرفتم. به دلیل اینکه مائده پنج سال از من کوچکتر است و باید پنج سال به عقب بر می‌گشتم و با احساسات و تصمیم گیری‌های «مائده» ۲۰ ساله زندگی می‌کردم. سعی کردم جا‌هایی درکش کنم و فکر می‌کنم تا حد زیادی با «مائده» زندگی کردم و خودم هم با مائده بزرگ شدم.

سریال«افرا»

باقری درباره واکنش‌های مخاطبان بعد از فوت پیمان توضیح داد: بیشترین سوالی که مخاطبان از من می‌پرسیدند این است که واقعاً پیمان مرده یا اینکه آخر قصه چه می‌شود.

او در پایان گفت: فکر می‌کنم برای مخاطبان در سنین کمتر، عشق بین مائده و پیمان خیلی جذاب جلوه کرد؛ چرا که عشق نجیب، دست نخورده و پاکی بود که خیلی از دختر و پسر‌های جامعه ما آن را تجربه می‌کنند و برای همین خیلی ها،. الان که متوجه شدند پیمان فوت کرده از من سوال می‌کنند با داداش و پدرت چه رفتاری خواهی داشت؟!

برای دیدن همه قسمت های پخش شده سریال افرا اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
عالیییی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
فیلم بسیار خوبیه از آقای بهرنگ توفیقی واقعا ممنونم بابت این مجموعه زیبا و درخشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
خیلی فیلم بدیه اصلاخوب نیست رابطه نامحرم روبی اشکال ترویج میکنه
Iran (Islamic Republic of)
Arash
۰۳:۰۴ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
این فیلم داره فرهنگ بد رو ترویج میکنه اصلا خوب نیست برای خانواده های ایرانی دختر برادرش رو رها کرده چشبیده به یه پسریکه چند ماهه رابطه داشته تو رو پدر ایستاده .اما در دنیایی کنونی ایران من فکر نمیکنم دختر پولدار بیاد با یه ندار ازدواج کنه حتی یک درصد هم امکان نداره همه مردم الان بافکر و عقل کار میکنن در قرن بیست و یک عشق و احساس شکم رو سیر نمیکنه و خوشبختانه در ایران ما اقتصاد و فرهنگ به مسیری پیش رفته که حتی بچه های دبستانی همدر فکر پول هستن پول باشه همه کار میشه کرد .متاسفانه با این فرهنگسازی بد کاری کردن که خانمها دیکتاتور بشن بشن احترام نذارن به والدین و بزرگترها و علت طلاق و امار کم ازدواج این فرهنگ سازی علطه خیلی زیاد زنان رو ازاد گذاشتن اینجور فیلمها عواقب بدی در زندگی خانواده ها میگذاره غیر قابل جبران.فرهنگ خانواده ایرانی تا دهه پنجاه رو ببینید و حالا رو مقایسه کنید واقعا ببینید ترویج فرهنگ غلط کشورها خارجی با خانواده های ایرانی چکار کرده خیلی تاسف باره فرهنگ اصیل ایرانی از بین رفته بجاش فرهنگ نامربوط غربی جایگزین شده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
چند ماه نبوده ۲ سال بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
کاش با بازیگرای سریال گاندو هم مصاحبه کنید مخصوصا اقای رهبانی... نذارید هنرمندیشون نادیده گرفته بشه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۱۱ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
به نظر من تو این وضع کرونا که همه روحیه خرابی دارند ساختن اینجور فیلمها صحیح نیست دیگه خبری از فیلمهای شاد نیست که رضا عطاران و سعید آقایی قبلا می ساختن نیست بیشتر تمام سریالها سرطان مرگ میر و مراسم تعطیه قتل کشتار هست واقعا متاسفم برای کارگردان های ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
این فیلم واقعا واقعا عالیست و در سریال واقعا مسعود خوب بازی کرده است کارش حذف ندارع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
عشق پاک و نجیب؟!؟!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
خسته نباشن.جنگل بانان.

ولی این فیلم بی منطقی همه چیزو نشون میده.واعصاب بهم میزنه ودلهره ایجاد میکنه.. وترس .ولی درست نیست.اینکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
خانوم باقری آینده بسیار درخشانی دارند و خدا را شکر که با هدایت فوق العاده آقای توفیقی توانستند مائده را به این خوبی بازی کنند موفق پیروز باشید همیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
سریال عالی هست فوق العاده
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۴:۱۳ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
باسلام خدمت کارگزدان وتهیه کننده این سریال خوشحالم که آرزوی دیرینه بنده را محقق نمودید حداقل 50تا60 درصد داستان سریال وداستان وقایع نقش مسعود(محیط بان) داستان پدر مرحوم بنده است که محیط بان سازمان محیط زیست در یکی از شهرهای استان مازندران بود ایشان بخاطر نقص در قانون وانحراف دادرسی توسط عده ای از خدا بی خبر که از همکاران ایشان وشکارچیان خاطی بودند 8 سال از عمر گرانبهای خود را ازدست داد هرچند مجدد بکار سابقش یعنی محیط بانی بر گشت لاکن اثبات بی گناهی ایشان عمر وزندگی خودش وفرزندانش را تباه ساخت خیلی تلاش کردم مسئولین محیط زیست از زندگی ایشان قیلم بسازند هر چن بصورت مستند لاکن کسی توجهی نکرد خاطات ایشان در یک مجلد کامل ومستند وجود دارد بهر حال از این اتفاق خوشحالم باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
قشنگههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
عالیییییییییییییییییییییییییه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
عجب
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد زارع
۱۱:۳۵ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
غافلگیری نداره همه چی مشخصه