مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمان گفت: ۲ نفر از شهروندان کرمانی که دیشب به داخل یک چاه در منزل مسکونی سقوط کرده بودند، نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا میرزایی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: ساعت ٢٠ دیشب هجدهم شهریورماه، یک مورد حادثه‌ ریزش چاه فاضلاب، داخل یک منزل مسکونی به سامانه‌ ۱۲۵ گزارش شد.

او ادامه داد: بدون فوت وقت، پس از دریافت گزارش، نیرو‌های آتش‌نشانی ایستگاه شماره یک به محل حادثه واقع در خیابان سعدی اعزام شدند.

میرزایی بیان کرد: نیرو‌های عملیاتی پس از حضور در محل حادثه با ریزش چاه داخل حیاط منزل و سقوط ۲ مرد ۴٩ و ۵٣ ساله از ساکنان منزل به داخل چاه مواجه شدند.

او افزود: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل، عملیات امداد و نجات را آغاز کردند و در حالی که احتمال ریزش چاه همچنان وجود داشت، موفق شدند پس از چند دقیقه افراد محبوس‌شده را از زیر آوار خارج کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان بیان کرد: در سیستم قدیمی شهر برای دفع فاضلاب، حفر چاه در حیاط منزل انجام می‌شده که لازم است با اجرای سیستم فاضلاب شهری، این چاه‌ها کاملا با خاک پر شوند.

او به شهروندان توصیه کرد: چنانچه در منزل آن‌ها چاه فاضلاب مورد استفاده است، برای اطمینان، هر چند وقت یک بار درِ چاه را باز کرده و از ریزش نکردن دیواره‌ چاه مطمئن شوند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار