مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون ۳۰۰ سهمیه جهت شرکت در مراسم اربعین حسینی در کربلا برای این استان درنظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی کیانی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری گفت: سهمیه اعلام شده استان برای اعزام به خاک عراق و شرکت در مراسم اربعین حسینی در کربلا تاکنون فقط ۳۰۰ نفر اعلام شده است و امکان اعزام افراد بیشتر وجود ندارد.

او با بیان محدودیت امکانات موکب ها از مردم خواست، برای نام نویسی مراجعه نکنند.

کیانی با اشاره به فعالیت سه قرارگاه در استان افزود: به این قرارگاه ها اعلام شده تا از بین موکب‌داران، افراد متخصصی را که شرایط اعزام یعنی دریافت هر دو دُز واکسن و نتیجه آزمایش منفی کرونا را دارا هستند، ثبت‌نام کنند.

کیانی با بیان اینکه محل اسکان امسال همانند سال گذشته محدود است و محل اسکان برای بانوان وجود ندارد گفت:  سفر به صورت هوایی است و امکان بردن تجهیزات وجود ندارد ار این رو باید از امکانات محدود سال قبل که در موکب‌ها مانده استفاده شود.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: هدف از اعزام موکب‌دار‌ها در سال جاری انسجام موکب استان‌ها و ایجاد ارتباط بیشتر با عراق است، زیرا ممکن است به علت این محدودیت‌ها در اعزام سال‌های بعد موکبی به استان‌های کم‌کار داده نشود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار