استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سیر نزولی کرونا در استان آغاز شده است گفت: خطر هم‌چنان در کمین است و باید دستورالعمل‌ها با حساسیت رعایت شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در حاشیه ستاد ملی کرونا که به‌صورت ویدئو کنفرانس و با حضور اعضای ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا برگزار شد، اظهار کرد: طبق آمار‌های ارائه شده از سوی وزارت بهداشت و درمان روند نزولی کرونا در پیک پنجم با سرعت کند آغاز شده است، اما خطر هم‌چنان به قوت خود باقی است.

او افزود: قطعا تلاش‌های صورت گرفته برای اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی موجب نزولی شدن سیر ابتلا به کرونا در این استان شد، اما نباید اجازه دهیم عادی‌انگاری‌ها موجب شکل‌گیری پیک بعدی کرونا در استان شود.


بیشتر بخوانید


عباسی در ادامه با اشاره به اینکه آمار بالای ابتلا به کرونا در پیک پنجم موجب وارد آمدن فشار سنگین بر تجهیزات بیمارستانی شده است، یادآور شد: به‌علت استفاده مداوم از دستگاه سی تی اسکن بیمارستان فارسان از یک هفته گذشته این دستگاه دچار خرابی شده است، سازمان برنامه و بودجه از اعتبارات استانی مبلغی را برای تعمیر این دستگاه اختصاص دهد.

او در خصوص برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین در سال‌جاری، گفت: باتوجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور به‌نظر می‌رسد امسال این مراسم برگزار نشود، اما امیدواریم سال آینده این مراسم با حضور پرشور مردم برگزار شود.

عباسی خاطرنشان کرد: یک قطعه زمین در منطقه شلمچه برای ایجاد زیرساخت برای اسکان و ارائه خدمات به زائران امام حسین (ع) در طول سال و در ایام اربعین اختصاص پیدا کرده است، امید است با تزریق اعتبار به‌سرعت این محل برای ایجاد زیرساخت موردنیاز آماده و برای ارائه خدمات تجهیز شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.