رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون ۴۵۰ هزار دُز واکسن کرونا وارد استان شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری از سرعت ۲ برابری واکسیناسیون علیه کرونا در استان خبر داد و اظهار داشت: از ۲۰ شهریور تزریق واکسن به روزانه ۱۲ هزار دُز افزایش می‌یابد.

او افزود: طرح واکسیناسیون علیه کرونا در استان طی هفته گذشته شتاب خوبی به خود گرفت و این روند با سرعت بیشتری در مناطق شهری و روستایی استان تداوم می‌یابد.


بیشتر بخوانید


جزایری با اشاره به افزایش مراکز واکسیناسیون در استان اضافه کرد: ۱۰۲ مرکز فعال در استان به ۱۵۰ مرکز افزایش می‌یابد و علاوه بر آن ۳۰۵ خانه بهداشت روستایی نیز در اجرای این طرح مشارکت می‌کند.

او ادامه داد: ۱۴ مرکز تجمیعی واکسیناسیون نیز در استان فعال است که در هفته جاری پنج مرکز دیگر به آن اضافه می‌شود.

جزایری از آغاز تزریق واکسن کرونا برای شاغلان هفت واحد تولیدی بزرگ استان خبر داد و گفت: این واحد‌ها که دارای جمعیت کارگری قابل توجهی هستند با مصوبه ستاد استانی کرونا واکسن کرونا دریافت می‌کنند.

او افزود: همچنین از روز شنبه دانشجویانی که در مراکز دانشگاهی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تحصیل می‌کنند نیز با ثبت‌نام در سامانه salamat.gov.ir نسبت به نوبت‌گیری دریافت واکسن اقدام کنند.

جزایری با بیان اینکه تاکنون ۴۵۰ هزار دُز واکسن کرونا وارد استان شده است اضافه کرد: از این تعداد ۴۰۰ هزار دُز تزریق شده که بر اساس آن تاکنون ۴۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال استان دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار