انتقال یکی از اسرای تونل آزادی به بیمارستان

یکی از اسرای تونل آزادی برای درمان به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از المیادین، یکی از اسرای فراری فلسطینی که هفته گذشته از زندان گریخته بود، پس از بازداشت و شکنجه به بیمارستان منتقل شد.

وکیل این اسیر فلسطینی به شبکه خبری المیادین گفت: انتقال اسیر زبیدی برای درمان (به بیمارستان) پس از آن صورت گرفت که وی تحت ضرب و شتم قرار گرفت و استخوان زیر چشم چپ وی شکسته شد.

این در حالی است که ساعاتی پیش نیز رسانه‌های عبری زبان اعلام کرده بودند «زکریا زبیدی» که پس از فرارش به تازگی دوباره بازداشت شده است، برای درمان به بیمارستان منتقل خواهد شد.

این مطلب در خبری کوتاه که از سوی نشریه صهیونیستی «یدیعوت احارونوت» منتشر شده بود، اعلام شد. در این خبر اعلام شد زبیدی به بیمارستان «رامبام» در شهر حیفا در شمال شرزمین‌های اشغالی منتقل خواهد شد.

این خبر‌ها در حالی است که شبکه المیادین، اعلام کرد رژیم صهیونیستی زکریا زبیدی را با وجود وضعیت سلامتی اش هنوز به بیمارستان منتقل نکرده است.

این شبکه اعلام کرد رژیم صهیونیستی اوضاع چهار اسیر بازداشت را در میان نگرانی‌های فزاینده در خصوص سرنوشت شان پنهان می‌کند.

آویگدور فلدمن، وکیل این اسیر فلسطینی روز شنبه اعلام کرده بود: نیرو‌های شاباک (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) زکریا زبیدی را به منظور پنهان کردن از دوربین‌ها در طول گفتگو‌هایی که در خصوص تمدید بازداشت آن‌ها در دادگاه به انجام رسیده، احاطه کرده بودند. وکیل زبیدی از دادگاه رژیم صهیونیستی خواسته بود تا بیمارستان برای درمان منتقل شود.

گفتنی است زبیدی به همراه ۵ زندانی دیگر دوشنبه هفته گذشته از زندان «جلبوع» رژیم صهیونیستی گریختند. هرچند چهار اسیر مجدد دستگیر شدند، اما این اقدام سلطه امنیتی و ادعای این رژیم را زیر سوال برد.

انتهای یپام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۰:۱۱ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
فقط به فقط باید به زندانهای صهیونیستها حمله نظامی تمام عیار کنند فلسطینیان همانند حملات پی در پی سپاه قدس به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی عزیز عمل کنید که داعش تا دندان مسلح وحشی جنایتکاران را از سرزمین سوریه و عراق پاکسازیشان کرد و نابودشان کرد باید اینچونین عمل کنید و شهر به شهر روستا به روستا زندان به زندان را در فلسطین فتح کنید و زندانیانتان را آزاد کنید باید فلسطینیان همچون مقاومت اسلامی سردار دلها حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس حمله و عمل کنند تا بتوانند اسیرانشان را و سرزمینشان را آزاد کنند راه دیگری نیست که نیست باید حقتان را از وحشیهای ظالم ستمگران صهیونیستی با زور و جنگ و خشونت و وحشیگری خشک و خشن و شدید همانند کاری که صهیونیستها طی 70 اندی سال باهاتون کردند باهاشون کنید تا سرزمین و اسیرانتان را پس بگیرید هیچ راه دیگری نیت که نیست مگر فقط همین شش نفر اسیر در زندانهای صهیونیستهای ظالم و ستمگر بودند بسیاری از مردمان بی گناه بی دفاع فلسطینیان زن و مرد دختر و پسر کودکان و نوجوانان جوانان سالمندان اسیر زندانهای این حرام لقمه های دزدهای اشغالگران فاسد فاسقین نکبتهای غاصب صهیونیستها هستند فقط به فقط با حملات گسترده قدرتمندانه پی در پی اسیرانتان و سرزمینتان را می توانید آزاد کنید ولاغیر و خلاص . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر و عمل خردمندانه تمام کننده برای همیشه طول تاریخ بشری . و من الله توفیق .
آخرین اخبار