اکبر خرمدین از قصاص نجات یافت + جزئیات

اکبر خرمدین از قصاص نجات یافت اما زندان ۱۰ ساله در انتظار اوست و همسرش نیز بخاطر معاونت در قتل، به زندانی کمتر از پدر بابک خرمدین محکوم می‌شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، «ما از قصاص دایی‌ام گذشتیم، اما درخواست کردیم که به حبس محکوم شود و هرگز روی آزادی را نبیند.» این‌ها را خواهر فرامرز (داماد خانواده خرمدین) می‌گوید. او به همراه دو برادرش مدتی پیش به دادسرای جنایی تهران رفتند و اعلام کردند که از قصاص دایی‌شان می‌گذرند.

پرونده جنجالی خرمدین‌ها که شاید یکی از پیچیده‌ترین پرونده‌های جنایی سال‌های اخیر به‌شمار می‌رود، حالا و با گذشت خانواده داماد او از قصاص، وارد مرحله‌ای تازه شده است. این پرونده از ۲۶ اردیبهشت امسال و با پیداشدن تکه‌های بدن یک مرد در سطل زباله‌ای در فاز ۳ شهرک اکباتان به جریان افتاد. تنها چند ساعت پس از پیداشدن این جسد مثله‌شده، معلوم شد که مقتول کارگردان ۴۷ ساله سینما به نام بابک خرمدین است و عاملان این جنایت پدر و مادر او هستند که خیلی زود توسط پلیس دستگیر شدند.


بیشتربخوانید


آن‌ها علاوه بر قتل بابک، به ارتکاب دو قتل دیگر نیز اعتراف کردند؛ آرزو (دختر خانواده) و فرامرز (شوهر سابق آرزو). اکبر خرمدین (پدر بابک) در تحقیقات گفت که فرامرز را در سال ۹۰ و آرزو را در سال ۹۷ به قتل رسانده و پس از مثله‌کردن اجساد، آن‌ها را در نقاط مختلف تهران رها کرده و در همه این قتل‌ها همسرش همدستش بود، اما نقشی در ارتکاب قتل‌ها نداشت.

در چنین شرایطی رسیدگی به پرونده در دادسرای جنایی ادامه داشت و هنوز کیفرخواست صادر نشده بود که مدتی پیش خانواده فرامرز (داماد خرمدین‌ها) به دادسرای جنایی تهران رفتند و از قصاص گذشتند.

منبع: همشهری

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
شما که دیگه آزادش کردید حداقل اون قیافه نحسشو نشون بدید تو خیابون دیدیمش, بشناسیمش نکشتمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
آزاد نکردن حبس میکشه و درضمن بیماری صعب العلاج داره و نمیتونه بیاد بیرون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
نجفی عمدا زنش کشت آزاد شد این که کاری نکردخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
وقتی خبر رو می بینی عکس بابک خرمدین می یاد و بعدش متن باز می شه.
دل آدم می سوزه
موقع مسموم شدن با قرص ها چه لحظاتی رو داشته؟
تکه تکه شدن چقدر سخته
خدایا چه دنیایی شده
خدایا خیلی مواظبمون باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
دو نفر منفی دادن،چون کلا از نفس جنایت خوششون اومده گویا،از اینکه کسی عمدا به قتل رسیده نه توی تصادف رانندگی،پدر و مادرش کشتن و بعد جنایت بر میت کردن یعنی مثله کردن که به شدت نهی شده در اسلام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
کلا بعضیا از طرف اکبر آقا امدن منفی دادن به بعضی کامنتا،چون عذاب وجدان نداشته ایشون اینه که یه عده ام بیخیال وجدان خودشون شدن!! سه تا آدم به فجیع ترین شکل کشته شدن حالا به هر دلیلی شما ها راحته براتون تصور صحنه بیهوشی و چاقو خوردن؟صحنه ساعتها سلاخی شدن توی حمام خون؟برای خودتون اتفاق بیفته چی؟ اون موقع شما مظلوم ترین بره های روی زمین میشین!! تا قبول کنین قاتل شما یک گرگ هست که قانون جنگل رو اعمال کرده؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
خیلی پست فطرت باید باشه که تونسته این جنایت ها رو انجام بده بدتر از اون زنشه که متاسفانه ایرانی هستن
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۰:۰۳ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
چند سال پیش یه مردی به خاطر اینکه ثابت کنه به خاطر بی عدالتی ظلم به او وخانواده اش شده زن وفرزندش رو آتش زد وبعد خودش را آتش. زد که خودش را نجات دادند اما زن و فرزندش از دنیا رفتند وخودش را آزاد کردند گفتند زن و بچه خودش بوده دلش خواسته نابودشون کنه این چه عدالتی تا چند وقت شوهر من هم که عدالت در موردش انجام نشده بود شبها وقتی بیدار میشدم میدیدم که بالای سر ما نشسته وخودش میگفت من هم چند بار به سرم زده شماها رو آتش بزنم بعد برم دادگاه بگم چون حقمو ضایع کردید من این کار رو انجام دادم هنوز بعد از سی سال که از این ماجرا میگذره هنوز شبها با ترس ولرز من میخوابم
Iran (Islamic Republic of)
المیرا
۲۳:۴۶ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
قوانین ما باید عوض بشن دوم اینکه مادر هم باید مجازات بشه خیلی جالبه کسی از مادر حرفی نمیزنه مادر میتونسته تو همون قتل اول داستانو به پلیس بگه گرچه حتما صد در صد ترسیده که آزاد شه و سراغش بیاد کلا حال آدم به هم میخوره از اینجور پدرمادرا و تو ایران کم نداریم از این نوع پدرمادرا خیلیا هستن ولی پشت اسم پدرومادر پنهان شدن باور کنین من دوستی داشتم که مادرش بیچارش کرده بود مادره این دختره رو به خاطر خدمت کردن به خودش بدنیا آورده بود با داشتن ۴۵ سال سن و ظاهری بسیار زیبا مادره اجازه ازدواج و هیچ کاریو نداده بود حتی برای اینکه این دختر درس بخونه و رو پای خودش بایسته و به مادر محتاج نباشه مادرش برای اینکه از دستش نده اجازه تحصیل نداده بود پدرش فوت کرده بود هیچکسی نداشت کسایی هم که داشتن حرفا و بلاهایی که این مادر به سره این دختر میاورد باور نمیکردن چرا که مادر بود طفلی نمیدونست چیکار کنه چون صد بار در روز میمرد و زنده میشد از بس این مادر اذیتش میکرد مادرش گفته بوده برو شکایت کن و همه چیو تعریف کن کی حرفای تورو باور میکنه به این دختر میگفته کسی باور نمیکنه یه مادر این بلاهارو سره بچش بیاره. واقعا متاسفم.
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۲۲:۳۰ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
من فقط یه سوال ذهنمو درگیر کرده؛ رعب و وحشتی که این نوع قتل در جامعه ایجاد کرده پس چی میشه....؟!
واقعا حکمی نداره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
برای خون مقتولان هیچ ارزشی قائل نشدن،گناه بابک چی بود این وسط که پی برده بود به قتل فرامرز و آرزو برای همین نقشه قتلش رو کشیدن
Azerbaijan
ناشناس
۲۱:۵۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
خوبه بعد از اینکه از زندان ازاد شد یه ردیابی چیزی بهش وصل کنن که هرجا رفت حواسشون بهش باشه که یه وقت اسیبی به کسی نزنه.ادمایی مثل این باید مادام العمر تو زندان بمونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۰ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
تو آذربایجان چیکار میکنی خخخخ. پرچم آذربایجانه کنار کامنت
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۱:۲۴ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
این قاتلان هیولاهای جانی جنایتکار غیر از شاکی و ولی دم خصوصی که رضایت دادند و از قصاصشان گذشتند یک جرم حقوق بشرانه نسبت به جامعه مدنی انسانی اسلامی هم انجام داده اند که حکومت اسلامی باید شاکی این هیولاهای قاتل جنایتکار باشد اینان هم جرم حق الناسی گردنشان است هم جرم حق الله گردنشان است هم جرم خباثتهای فاشیستی تروریستی گردنشان است این نیست که بگوید ما از قصاص دایمان گذشتیم این دو اسلام ناب محمدی ص هم ازشان شاکی است چرا که ضد حقوق بشر اسلامی عمل جنایتکاران را انجام داده اند و باید به اشد مجازات کیفری در حکومت اسلامی مجازات شوند تا درس عبرتی شود برای همگان که بدانند اینچونین جرمهایی در حکومت اسلامی فقط مربوط به رضایت ولی دمها نمی شود این ملعونین هیولاهای جنایتکار چندین جرم بسیار بزرگ و چندین گناه کبیره آشکار شفاف در پنهان و در خفا مرتکب شده اند هر جرمی در اسلام ناب محمدی ص چندین ابعاد و تبعات خاص خودش را دارد و باید به اشد مجازات اسلامی برسند بدون اقماض . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
دهه هشتادی
۱۱:۵۵ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
سلام عمو عمار،دیدی کسی از خون بابک دفاع نکرد چون توی اون خانواده بابک پیگیری کرد و فهمید داماد و دخترشون رو مامان و باباش کشتن باهاش درگیری پیدا کردن بعد هم نقشه قتل اونو هم کشیدن،خواهر داماد گفت چند وقت پیش دختر داییم پیغام داد حال پدرم به خاطر سرطان و کرونا که تو زندان گرفته خوب نیست حلالش کنید! اونا هم رفتن رضایت دادن به شرطی که هیچ وقت حتی یک روز نیاد بیرون با وثیقه،پدر فرامرز توی پیگیری های گم شدن پسرش سال ۹۵ از آگاهی که برمیگرده سکته میکنه از دنیا میره،ولی دم داماد الان مادرشه که حال خوبی نداره تا تقاضای قصاص کنه.پدر بابک و آرزو هم که خودش قاتل و ولی دم هست ،از خودش شکایت کنه؟؟!! اون که افتخار میکرد به قتل و پشیمون نبود و میگفت دوباره هم زنده بشن میکشم،باقی رو هم میکشم،دیگه قانون این وسط چکاره است وقتی برای کشت فرزند ۱۰ سال حبس میذارن..بابک زنده میشه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۲۰ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
علیک سلام بر دهه هشتادی ناشناس خوش نیت ، نگران نباشید حکم کیفری اصلی را خداوند جل جلاله در روز قیامت صادر و اجرا خواهد کرد
Iran (Islamic Republic of)
دهه هشتادی:سید حسین موسوی
۲۲:۱۸ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
سلام عمو عمار،حق با شماست،خدا توی قران گفته احدی نمیتونه خدا رو عاجز کنه نه در زمین و نه در آسمانها.محکمه اصلی فردای قیامته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
اقای عمار چی میشه جمله . والسلام و صلوات التماس دعا . نگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
United States of America
کیوان حاکمی امجد
۲۰:۳۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
چرا پول بیت‌المال ده سال باید خرج این سادیست دیوانه را بدهد...بابا خدا همه رو خوب نیافریده خودش میگه من شر ما خلق از شر آفریده هایش به خودش پناه برید...فقط اعدام اونهم در ملأ عام و مادرش رو هم همین طور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
اون دنیا به سزای عملش میرسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
خب پس از فردا همه راه بیفتن این و اونو بکشن بعد بگن من روانین، اونام بیان رضایت بدن دوباره آزاد بشن
جالبه
Australia
ناشناس
۱۹:۰۹ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
طرف زده بچه شو سلاخی کرده 10 سال حبس
طرف میره بیرون اعتراض میکنه 20 30 سال حبس
عدالت ب این میگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
از لحاظ حقوقی حکم صحیحی بود ولی از نظر انسانی نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
ظلمه اگه آزاد بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
ننگ بر ان کسی که رضایت داده, این ملعون باید اعدام می شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
به نقل از روزنامه همشهری صفحه حوادث که مصاحبه با خواهر فرامرز کرده برید بخونید چرا رضایت دادن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
باید قصاص بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
یه عده ناراحتند که چرا اعدام نشد؟خب ببین اگه بنا به گفته شما باید عدالت باشه خب چطور 3بار اعدامش کنند؟
الآن هم 10سال حکم گرفته یعنی واسه جبران اثر اجتماعی هر قتل ...3.33333 سال که آخرش واسه یکی 3.34 میشه ع باز عدالت رعایت نشد!
ایشون پدر دلسوز و فداکاری واسه خانوادش بوده و هستند پس لطفا به ایشان و بالتبع بقیه پدرها بی حرمتی نشه.
بچه ها واسه خودش بودند خودش بوجود اوردتشون بعد هم خودش خواسته نابودشون کنه این حق هر پدریه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
تو دیگه چه موجودی هستی!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
این چه حرفیه. پدر و مادر چون بچه رو ایجاد کردن می توانند او را از بین ببرند!!! با زنده به گور کردن دخترا عصر جاهلی چه فرق داریم؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
امیدوارم یه بیمار روانی مثل شما هرگز صاحب هیچ فرزندی نشه. و کاش پدرتون از حقی که شما بهش میدید استفاده میکرد و میکشتتون که با افکار شیطانی و نفهمیتون راست راست راه نرید تو جامعه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
جاهل بی عقل ، کجای شرع و قرآن نوشته فرزندت رو میتونی بکشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
خدا ، شفات بده.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
منتظر م بیاد خودتو هم بکشه ۱۰ سال دیگه
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۱:۳۳ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
چرتوپرت انقدر نگو!!! اگر به این صورت که تو میگی خداوند جل جلاله در قرآن کریمش به این مورد فرزند کشی اشاره نمی کرد و از اعراب دوره جاهلیت که دختران معصومشان را زنده بگور می کردند نمی پرسد که به چه جرم و گناهی دخترانتان را زنده بگور می کردید و می کشدید فرزندان طبق آیات قرآن کریم امانتهایی از طرف خداوند جل جلاله بیش نیستند کنار پدر و مادرهایشان و می بایست خداپسندانه امانت داری کنند و تحویل اجتماعشان دهند این پدر و مادر هیولای جنایتکار امانت داری نکردند و در امانات خداوند جل جلاله خیانت کردند و غیر از شاکی خصوصی ولی دم شاکی حکومتی اسلام ناب محمدی ص هم دارند و باید به اشد مجازات برسند خداوند جل جلاله هم ازشان شاکی است طبق آیات خداوند جل جلاله و جایگاهشان در جهنم اسفل سافلین است . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه بصیرانه قرآنی عادلانه خداپسندانه .
Iran (Islamic Republic of)
Negin
۲۱:۵۰ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
با‌ای‌چرندیاتی‌که‌گفتی‌نشون‌دادی‌که‌یه‌عقب‌مونده‌‌به‌تمام‌معنایی
جهان‌سومی‌که‌میگن‌یعنی‌این.
Iran (Islamic Republic of)
المیرا
۲۲:۳۴ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
بابا تو دیگه کی هستی یکی دوروبرت نیست تورو ببره تیمارستان؟ اگه بچه داری خدا بهشون رحم کنه طفلی ها
Switzerland
ناشناس
۰۰:۵۴ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
این جاسوس اسرایل گولشو نخورید ، میخواد تفرقه بیاندازه
-
ناشناس
۰۷:۴۱ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
واقعا که احست به این طرز تفکر شما متاسفم برا خانواده شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
.واقعا شرم آور ه.اینها باید اعدام میشدن تا درس عبرتی برای همه بشه.
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۲:۳۸ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
خودش به وجود نیاورده خدا داده پس خدا هم باید بگیرد نه بنده هیچ کس حق نداره جون کسی رو بگیره این گفته قران هستش مگر به حکم دادگاه اسلامی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
دعا میکنیم خدا شفات بده تا وجدان داشته باشی و بی رحم نباشی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
خدا لعنت کند چنین پدر و مادری که هر کاری را که دلشون می خواد انجام میدهند آنجا ایران است نه اسرائیل دم از مسلمانی نزنید خجالت بکشید بمیرید ننگ بر شما باد خود فروشهای بی مصرف پیرمرد کثیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
عجب عدالتی
Iran (Islamic Republic of)
یاشار
۱۵:۴۱ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
زیاد به خودتان فشار نیاورید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
آخهه نمیشه مثه شما هم زیادی بیعار بود،شما به خودت فشار نیار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
امیدوارم به 10نرسیده بمیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
منم میخوام بمیرم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
اگه تو زندان هم بند بابای خرمدین بشی ۱۰۰% میمیری . با قاشق میکشتت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
بله این شخص را قصاص نکنید تا همینطور جنایت کند این طور زمینه برای قتل ایجاد می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
اگه اعدام نشه باعث اشاعه فرزندکشی خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
کسانی که رضایت دادند غیرت نداشتند.مردم برای آن سه نفر فوت شده دلسوزی نکنند.کار از ریشه خراب است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
پ برا کی دلسوزی کنیم واضح تر بگو،برای قاتل و جنایتکار ؟ اینا یه چیزی رو پنهون میکنن دیدی که چه قشنگ گفتن فایل صوتی مادر دروغ بود یعنی سه نفر آدم بد بودن این مردک خوب بود؟ اینا از ترس آبرو ریزی بیشتر رضایت دادن فقط همین اون سه نفر هم که نیستن از خودشون دفاع کنن
Iran (Islamic Republic of)
به ۱۴:۵۸
۰۱:۳۰ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
ببین عزیز جون،اول برو بخوون خواهر داماد توی مصاحبه چی گفته و دلیل رضایت دادن چی بوده،انگیزه قتلها رو هم گفته، فقط اینو بدون بابک جونش رو گذاشت سر متوجه شدن قتل فرامرز و آرزو که این باعث درگیری شدید والدینش با بابک شده اونم چندماه قهر کرده رفته خونه عموی بزرگترش زندگی کرده ،تا اینکه پدر مادرش از ترس اینکه بابک فیلمهای دوربین مداربسته رو که مشکوک شده باهاش به کشته شدن فرامرز و آرزو، دیده دستشونو رو کنه نقشه قتلش رو کشیدن او رو هم کشتن. قبلا هم گفته بودن بابک به چند نفر از خانواده گفته آرزو حتما بلایی سرش اومده من لکه های خون مشکوک توی خونه پیدا کردم،شاید این دورغ باشه که آرزو رفته ترکیه ازدواج کرده و فقط با پدرمون تماس داره،گویا کسی اهمیت نداده بابک پیگیری میکنه فیلمهارو پیدا میکنه و باقی ماجرا ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
عجب. انگار خانواده داماد هم انچنان نارضایتی نداشتن از کشته شدن بچشون که یه کاره بلند شدن رفتن رضایت دادن بخاطر داییشون!!! حتما اوناام همدستای دایی هستن. معلوم نیست چجور خانواده ای هستن... خدایا قضاوتشون نمیکنم. خودت همه رو اهل و عاقل کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
رضایت دادن چون خواهر و برادر بابک ولی دم درجه دو بابک به حساب میان و اونا از حکم قصاص پدر مادرشون گذشتن تا بیشتر از این با آبروشون بازی نشه که یه عمر هم بشنون از همه که قاتل خواهر برادرشون بابا مامانشون بودن اینام به نوعی عامل کشته شدن پدر مادرشون،منتها پدره اعتراض کرد به قرار زندانی شدنش و درخواست کرد با وثیقه آزاد بشه! خانواده داماد هم گفتن از قصاص میگذریم ولی به شرطی که حتی یک روز هم از زندان نتونه بیاد بیرون،تازه اگه قصاص میکردن باید دیه هم میدادن،این ملعون هم که دیگه عمرشو کرده بیماری هم داره شاید اصلا به ده سال حبس نکشه تازه همین ذره ذره آب شدن توی زندان برای همین دنیاش بسه،اون دنیا هم که دیگه تا بابک و آرزو و فرامرز نبخشن خدا نمیبخشه و اصلا اونا هم ببخشن از عدل خدا نمیتونه فرار کنه،همون جور که خون بابک دامنگیرش شد لو رفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
خانواده ی داماد و بچه های خودش رضایت دادند.اکبرجان نقشه ی جدید را طراحی کن.بچه ها خودشان راضی اند.فقط این دفعه قشنگ نقشه را اجرایی کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
دختر و پسر و داماد خودش بوده اختیارشونو داشته
این پدر دلسوز هرچه سریعتر باید آزاد بشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
خودتم باید بستری بشی وگرنه دور و بریات در امان نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
امیدوارم سر راهت قرار بگیره توی زندگیت مثل همچین کسی که بفهمی یه من ماست چقدر کره داره،دلسوز ِ پدرِ مرتکبِ سه قتل عمد با نقشه قبلی با جنایتِ بر میت و مثله کردن جگرگوشه.روانپریشی شاخ و دم نداره.که تو خودتم یه روانپریش قسی القلب هستی.خدا رحم به خانواده ات کنه فقط.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
الهی که هر دوشون روزی هزاربار بمیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
ولی آدم یک بار میمیره.
Iran (Islamic Republic of)
به ۲۰:۵۰
۱۲:۰۴ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
اما اون دنیا کسی هیچ وقت نمیمیره،بهشت و جهنم همیشگی هستن بدون چشیدن مرگ.این دنیا هم هرکسی به اندازه ای که خدا میخواد هم عذاب کارهای بد رو میچشه،هم لذت پاداش کارهای خوب رو میچشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
۳تا قتل ده سال؟!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
حداکثر ۱۰ سال ممکنه به ۳ سال هم تبدیل بشه
-
یحیی
۱۳:۴۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
خواهر زاده بخشیده که بعدا بیاد اونم بکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
بابک جان به خاطر اینا از خودگذشتگی کردی توی زندگیت، فردای قیامت از حقت نگذری ها این ها ارزش عفو ندارن خدا ازشون روشو برگردونده به حال خودشون رها کرده اینا با شیطان معامله کردن..اگه اعدام میشدن یا نه تو که بر نمیگشتی الان آروم آروم عذاب میکشن همین برای این دنیاشون کافیه...حساب فردا هم بماند
Iran (Islamic Republic of)
یک دوست داغدار
۱۶:۲۲ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
اگه به بابک باشه،میگذره،شماها بابک رو نمیشناسین،اصلا کینه ای نبود،همه ما خوبی و بدی هایی داریم،بابک هم یکی مثه همه ما،ولی حقش این درجه از قساوت نبود،یک نقطه ضعف بزرگ داشت متاسفانه : خیلی احساساتی و رئوف بود...اگه به بابک باشه حلال میکنه.اونا میمونن و خدا که البته جای حق نشسته و اونا از عدلش نمیتونن فرار کنن.بابک جان روحت شاد.دلتنگت هستیم دوست خوب ما...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
خدای بابک هم بزرگه حالا ایشونم بشینه کنج زندان همون کتابی که گفت نصفه کاره گذاشتم در حال نوشتنش بودم که وسطش بابک رو کشتم و مثله کردم ،با خیال راحت بنویسه و تموم کنه ایشون که خیلی کتاب میخونده عذاب وجدان هم نداره گفته بود اون اول دستگیری در حال نوشتن کتابی به اسم" سوگنامه ای برای بابک " هستم که هنوز تکمیل نکردم!!
Italy
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
فقط 10 سال زندان؟ من نمیفهمم اخه چطوری؟ کسی که به زن و بچه خودش رحم نمیکنه و صدمه میزنه پس فردا از زندان بیاد بیرون به مردم هم صدمه میزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
عه واقعا قصاص نمیکنن؟؟ فقط ده سال برای سه تا قتل؟ حتی بگو ۳۰ سال.سه تا جوان حق زندگی ازشون گرفته شد ...بذار عذاب بکشه مگه عمر نوح میکنه بلعخره که روبرو میشه با خدای بابک.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
اتفاقا مرخصی بدن بهش هر چند وقت یکبار یه سر هم ببرن بهشت زهرا قطعه هنرمندان سر خاک بابک ..زور داره یه جوان با تمام اهداف و آرزوهاش به خاطر دلتنگی پدر و مادر و خانواده و وطنش برگرده این دستمزدش بشه‌،زیر خاک بخوابه و یک قاتل ۸۱ ساله عفو بشه با اینکه سه تا انسان رو تکه تکه کرده...خدایا خودت روح بابک و خواهر و دامادشون رو شاد کن.
Iran (Islamic Republic of)
توانا
۱۳:۱۱ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
بسیارخب گویا این وسط بابک زیادی بود توی اون فامیل که خوب براش تصمیم گرفتن!! خدا رحمتش کنه که وقتی دوستاش میگن بابک خیلی تنها بود و دورنگرا هیچ وقت از مسائل شخصی که مربوط به خانواده اش میشد حرفی نمیزد همیشه یه غم توی چشماش بود یعنی چی...وقتی نمیتونی برای کسی بگی توی خانواده ات چه خبره وقتی برمیگردی از غربت پناه به همچین خانواده ای میاری ببین چقدر درد و رنج داشتی که فقط خدا میدونسته و بس...بد دردیه تنهایی.. روحش شاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
فعلا که مشخصه داماد از بابک بد بخت تر بوده! ۲۰ ساله که نبوده هیچ کسی نپرسیده کجاست بعدم مشخص شده کشته شده خانوادش اومدن رضایت دادن
Iran (Islamic Republic of)
یک بازنشسته
۱۶:۲۶ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
ناشناس ۱۴:۲۸ خانواده فرامرز همون اول گفتن بابک وقتی از انگلیس برگشت هرگز باور نکرد فرامرز خودش رفته و ترک کرده همه رو از هر طریقی که میتونست بارها و بارها سراغ فرامرز رو گرفت ولی پیگیری هاش بی نتیجه بود،تا کم کم دروغهای پدرشو باور کرد وقتی داماد به قتل رسید بابک ایران نبود،وقتی آرزو کشته شد احتمالا بابک فهمیده بود چون به یه عده از نزدیکانش گفته بود لکه های خون دیده توی خونه کسی پیگیری نکرده چون پدر و مادرش ماهرانه لاپوشونی میکردن،اینها اگه دقت کنی رفت و آمد خانوادگی چندانی ندارن حتی خواهره معلومه زیاد خونه پدر و مادرش نمیرفته که تازه امسال توی بازجوییها گفت رفتم برای آرزو اعلام مفقودی کردم! بابک هم به چه کسی میرفته بگه که تف سر بالا نباشه خودتو بذار جای بابک که بفهمی چه خبرها بوده وقتی چند سال نبودی،درضمن بابک چهل سال زیر دست این پدر زندگی کرده که از افکار و عقایدش مشخصه چه آدم دگم و متعصبی بوده،رشته تحصیلی پسرشو رفته سر خود و یواشکی زده فرش و پست کرده! یه ادم نژادپرست خودشیفته که به خیالش دیسیپلین نظامی گری شو و عقایدشو همه باید بپذیرن،ما که زندگی نکردیم کنار بابک و خانواده و دوستاش،کسی که رنجش رو نتونه به دوستاش هم بگه درونگرا و تنها میشه،کسی که حتی خواهر برادرش اطلاع ندارن اون چی رو فهمیده بوده..شما هم لابد فعلا بیست سالته تصور میکنی همیشه بیست ساله میمونی،نه فرزندم دنیا بالا و پایین زیادی داره ،مشخص شده که داماد کشته شده خانواده اش اومدن رضایت دادن درست،لابد مشخص شده بابک و آرزو خودشون خودشون رو مثله کردن و یا نه یه جایی پنهون شدن و هنوز کشته نشدن!! کلا توی این پرونده سه تا مقتول که نمیتونن از خودشون دفاع کنن بدبخت هستن! هرچند مفلوک تر و بدبخت تر از این دوتا آدمکش و روانپریش که اسم پدر مادر براشون برازنده نیست،هیچکس ندیده...کسی که به هر دلیلی سه نفر رو بکشه با نقشه قبلی و ساعتها وقت بذاره بدنشون رو مثله کنه یه آدمیزاد نرمال نیست یه شیطان از خدا بی خبره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
حالا بازنشته عزیز مگه من چی گفتم که برام طومار نوشتی؟ فقط گفتم داماده از بابک بد بخت تر بوده
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته
۱۲:۱۴ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
عزیزم هیچ آدمی توی دنیا به معنای واقعی کلمه خوشبخت نیست.طومار رو هم برای شمای نوعی نوشتم که خطاب به کاربر توانا نامی با کنایه پاسخ دادی،در حالیکه ایشون هر که هستن صرفا نظرشون رو نوشتن خطاب به همه خوانندگان،اما نوشته شما عزیز با لحن کنایه است و البته خودتان بخوانید ببینید چه نوشتید با اینکه از ۲۶ اردیبهشت تا امروز دقیقا اخبار مربوط به این پرونده در خبرگزاریها وجود دارد.این جملات شما عزیز پاسخ همه اش هست،حتی در طومار بنده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
باید محروم از جامعه بشه از کجا معلوم دوباره مرتکب جنایت نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
بعد ده سال با91 سال چ غلطی میتونه بکنه؟! ینی خطر داره!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
هعی خدا عجب صبری داری... این توی زندان ذره ذره میپوسه با زجر ،امیدواریم بابک مدام پیش چشمت بیاد از عدل خدا که نمیتونی فرار کنی بخشیدنت تا بفهمی خدا نمیبخشت.الان تازه روزای خوشت هست..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
این ادم بیردن بیاد از هزارتا مرگ بدتره
همه میشناسنش که یه قاتل و همه ازش فرار میکنن یاتف به روش میندازن هر روز از مرگ بدتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
خانواده محترم فرامرز حق خودتون بوده ببخشید یا قصاص کنید ولی دقت کردید اگه بیچاره بابک برنمیگشت ایران جور همه شما رو نمیکشید از این روانیهای جانی مراقبت کنه ((برید متن یکی از مسعولان سینمایی رو بخونید که سال ۹۶ با بابک آشنا شده منزلشون هم رفته بود مهمان بابک بوده چه تعریف میکنه...)) و بعد به راحتی آب خوردن دایی محترم بکشه این جوون رو سلاخی کنه بندازه دور و به خواست خدا بدن تکه تکه اش پیدا بشه ،تازه شما بفهمید بعد از ده سال که برادرتون گم نشده بوده از ایران نرفته بوده،مثه بابک سلاخی شده بوده...دایی محترم بروز نمیداده به احدی چی سر فرامرز اومده..مگه شما نگفتین بابک وقتی برگشت چقدر دنبال فرامرز گشت از هر طریقی که میتونست باور نمیکرد فرامرز رفته باشه بی خبر ولی اونم دورغهای پدرشو کم کم مثه شما باور کرد! حداقل به خاطر برادر خودتون یه کاری میکردین چون همه ملت ایران متاثر شدن از این جنایت فرقی نمیکنه ظلمی که به فرامرز و آرزو و بابک شد.خدا رحمتشون کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
زندان با اعمال شاقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
به خاطر هیچی برگشت ایران بابک خرم دین...برگشت تا توی اون خونه با زجر زندگی کنه کنار روانی ها،بعد هم بکشن و مثله کننش آب از آب تکون نخوره، خدا رحمتش کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
جنبه اجتماعیش چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
اون حبس جنبه ی اجتماعیه چون خانواده ها رضایت دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
الان میزنه اون یکی رو هم نصف میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
بابک هم خدایی داره آقای پدررررررررر! در عوض الان آزادِ آزادِ به وثیقه و رضایت هیچ کدام از شما احتیاج نداره...ولی تو در زندان ذره ذره کشته میشی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
اکبر خرم دین اومده دو تا منفی داده !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
کاش یه بند اختصاصی توی زندان درست کنن هر کی طرفدار جنایت اکبر آقاست بفرستن پیشش با هم خوش و خرم یه ده سالی حبس بکشن،به شرطی که حتا یک روز هم نتونن بیان بیرون مرخصی،وکیل بند هم خود اکبر اقا باشه با اختیار تام،یعنی هر وقت هوس کرد دست به ساتور بشه کسی جلوشو نگیره،همین روانی ها که از جنایتش لذت میبرن،طعمه اش باشن،درست مثه راز بقا و قانون جنگل.چراغ اول رو هم اینجا رای منفیا روشن کردن! بسم اله..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
چرا آشکارا دفاعیات خرمدین و دفاعیات خواهر زاده ها و علل گذشت کردنشون بازگو نمیشه مردم در جریان باشند. این نوع قتل تصادفی و در شرایط جنون انجام نشده پیوسته و شدید و در حالت عادی انجام گرفته و شدیدا خطرناک میباشد مردم رو آگاه بسازید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
یعنی توی این خانه و خانواده از بابک تنهاتر و بی کس و کار تر هم بوده؟؟! به خاطر همچین بی لیاقتهایی برگشت ایران؟؟ راست گفتن همیشه اونایی مقصرن که نیستن از خودشون دفاع کنن..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
چی میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
تو چی میگی ناشناس ۱۳:۴۴ ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
کاربر ناشناس ۱۳:۴۴ حرف حساب رو میگه بچین کنار هم پازل این جنایت رو ،تا بفهمی چی میگه،خدا جای حق نشسته،اعدام برای چنین کسی کم بود الان تازه روزهای خوش و خرم آقای خرم دین هست،فردای قیامت که بماند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
خیلی متاسفم و وحشت زده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
سریع آزاد بشه بهتره.
بنده خدا کار و زندگی داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
آره خب ممکنه اولین کارش این باشه که بیاد سراغ امثال تو خوشمزه بانمک ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
یارو سه تا آدم میکشه و اعدام نمیشه عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
خب وقتی خانواده ها رضایت میدن دیگه چیکار میتونن بکنن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
واقعا آدم نمیدونه چی بگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
باید در زندان بماند تا در این سن کهولت زجر بکشد ...قصاص برایش زیاد است چون راحت میشود ..قاتل بالفطره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
واقعا جای تأسف هست،اینقدر فجیع دست به قتل بزنن،اونوقت بخشیده بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
جایگاه پدری باارزشتر ازین حرفاست! دیگه نشنوم به یک پدر بگی قاتل ها؟! وگرنه به جرم اهانت به پدرها ازت شکایت میکنم. خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
آقای محترم خواهشا روی هر حیونی اسم پدر نزارید ما پدر هایی داریم که واقعا از همه چیزشون میگذرن برای فرزندشون!
Iran (Islamic Republic of)
حسام الدین
۱۲:۱۴ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
فکر کنم سپردنش به خدا که توی اون دنیا عذابش رو ببینه .. راستی اگه قصاص میشد، به دار آویخته میشد یا تیکه تیکه ش میکردن؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
قصاص براش کم بود خدا از این بشر رو برگردونده کسی که به جگرگوشه خودش رحم نکنه به جای خدا تصمیم بگیره حکم بده سلاخی کنه سه نفر رو ، مگه آدمیزاد عادیه؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
قطعا دار میزدن
Iran (Islamic Republic of)
omid
۱۲:۱۴ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
دیگه باید چکار میکرد؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
به تو ربطی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
اشتباه مثبت زدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
درست مثبت زدم .
شما هنوز از این ترفند استفاده میکنی عزیز؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
واقعاً چرا نکنه ازش میترسید درخواست قصاص ندادین.
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۱:۵۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
برای چنین موجود قصی قلبی باید اعدام یا حبس ابد اجرا میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
حکم قتل قصاصه ولی رضایت داده شده نمیتونن که خانواده مقتول رو بگیرن بگن چرا رضایت دادین
Iran (Islamic Republic of)
بی قانون
۱۱:۵۴ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
خوبه والا 3 نفر رو میتونی تیکه تیکه کنی، آخر سر هم 10 سال میری زندان، چی از این بهتر، بازم برمیگردی و بیرون میای، چند نفر دیگه رو تیکه تیکه میکنی، چقدر دلم خواست الان چند نفر رو تیکه تیکه کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
کسی که سه نفرو تیکه تیکه کرد ۱۰سال حبس بعدا انتظار داریم اینجور قتل های خانوادگی زیاد نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
مگه میشه آخه بچشو قیمه قیمه کرده بعد ده سال حبس؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
خب رضایت دادن دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
آره همه دیدیم که شد! متاسفانه.روح از دست رفته ها شاد.اینا هم از عدل خدا نمیتونن فرار کنن،حداقل مردم برای بابک و ..دعا میکنن.انشاالله کرونا تمام بشه بریم قطعه هنرمندان پیش بابک فاتحه خوانی،چه فرقی میکنه انگار فرزند خودمون عزیز خودمون،اسمش خیلی خاص هست سرنوشتش هم خیلی خاص بود،توی ذهن ملت میمونه،هر وقت برای رفتگان خودمون دعا و خیرات میکنیم به اسم بابک خرم دین هم نیت کنیم،برای شادی روحش ،ثواب داره چون خدا نیکوکاران را دوست دارد.ما نیکی کنیم به اونایی که دستشون از دنیا کوتاهه.اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
خیلی مسخره ست. جنبه اجتماعی و عمومی این قتل ها اصلاً در نظر گرفته نشد. احتمالا به خاطر این حکم سبک در آینده پدر و مادرای بیشتری دست به قتل فرزند بزنند. خدا نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
اون حبس جنبه ی اجتماعی و عمومی جرمه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۴:۵۹ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
اگه جنبه اجتماعی و عمومی جرمه
ایشون ۳ نفر رو کشتن پس باید می‌شد ۳۰ سال نه ۱۰ سال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
خدایا این چه عدلیه فردا هر پدری به خاطر یه دعوا بچه اش میکشه فقط زندان اون هم نه یه قتل، جالبه میتونی چند نفر بکشی بعد فقط زندان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
البته اگر بتونی رضایت بگیری!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
ناشناس۱۴.۵ رضایت از کی؟تو ایران پدر بچشو بکشه قصاص نداره.مثل بابای رومینا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
ناشناس ۱۶:۱۴ گفته میتونی چند نفر رو بکشی بعدش هم زندان فقط منم گفتم اگر بتونی اونایی که کشتی رو از ۷انواده هاشون رضایت بگیری البته شما میتونی نصف دیه رو به اونی که رضایت داده بدی و قصاص رو اجرا بکنی فرقی هم نمیکنه که پدر باشه یا مادر پول دیه رو بریز قصاص رو انجام بده اگر قصاص خیلی دوست داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
پرونده قتل بابک چون شاکی خصوصی نداشته و پدر هم قاتل هست هم ولی دم در واقع انگار که پدر از خودش شکایت نکرده و یا خودش به خودش رضایت داده که قصاص نشه،در کل یعنی بابک جز خدا هیچ کسی رو نداره ظاهرا که خونخواهش باشه،ولی در اصل وقتی فقط خدا رو داری یعنی همه چیز و همه کس رو داری،پس بابک هیچوقت خونش پایمال نمیشه،چون دنیا یه روزی تموم میشه همه میریم پیش بابک و خدا به حسابمون رسیدگی میکنه،مامان بابای بابک جان هم میان اون دنیا واسه حسابرسی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
متاسفم واقعا فقط همین رو میشه گفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
عذاب وجدان!!!!! فکر کردی کسی که به این راحتی بچه هاش رو می‌کشه و تکه تکه می‌کنه عذاب وجدان سرش میشه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
قصاص خوب نيست تا ميتوانيد گذشت كنيد كه گذشت از 100بار قصاص لذتش بيشتر وبراي متهم از 100بار اعدام عذاب آورتر است زيرا عذاب وجداني همراه متهم خواهد بود كه تا آخر عمر اورا راحت نخواهد گذاشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
امثالی مثل این آدم هیچ وقت دچار عذاب وجدان نمیشن و حتی احتمال داره دست به قتل های دیگه ای هم بزنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
و برای خانواده مقتول راست راست راه رفتن قاتل لذیذتر و شیرینتر از عسله.
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۵:۰۱ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
حرف شما برای مواردی که تصادفی فردی به قتل می‌رسه درسته نه برای کسانی که به عمد و با نقشه قبلی آدم میکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
یکی مثل این از زندان بیاد بیرون یکی از عزیزانت رو مثله کنه تو گذشت میکنی؟
Iran (Islamic Republic of)
المیرا
۲۳:۰۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
هه تو قتل اولی نگرفته دومی نگرفته سومی هم اصلا حرفشو نزن کدوم عذاب وجدانو میگین! این پیری گفته بود میخواسته اون یکی بچه رو هم بکشه و خواهیم دید وقتی آزاد بشه تا وقت مردن یه قتل انجام خواهد داد این آدم خدا خدا میکنه ولی خودشو خدا میدونه..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
این آقا دچار بیماری روانی است و نباید در جامعه رها بشه باید به دست متخصصین اعصاب و روان سپرده بشه. اگر آمد بیرون همسایه اش رو زد و کشت کی پاسخگو هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
این آقا ۹۰ سالشه سرطان هم داره ده سال دیگه عمر نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۵:۰۵ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
اومد و زنده موند و بعد از خروج از زندان یه نفر دیگه رو هم کشت
کی جوابگو هست.
Iran (Islamic Republic of)
به حامد
۲۰:۴۳ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
وقتی کل خانوادش رضایت دادن حتی دخترش گفته که با آبروی خانوادمون بازی نکنید میخوای بری بگی اونا غلط کردن رضایت دادن باید قصاص میشد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
۱۰ سال ؟؟؟؟ چرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
خب حقشونه بعد ده سال زنده آزاد بشن و برن سراغ خودشون! والا آخه چرا بخشیدنشون که قصاص نشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
فقط ۱۰ سال برای یه قتل فجیع، مثله کردن اجساد و بی خبر گذاشتن بازماندگان داغدار؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
نگران نباش به ده نرسیده میمیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
وقتی بازماندگان خودشون راضین و رضایت دادن انتظار دارید بقیه چیکار کنن؟
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۰:۵۶ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
یعنی انقدر راحت ؟؟!! 3 نفر رو بکشی و تکیه تکیه کنی و بعد با رضاین خانواده داماد 10 سال حبس و تموم !!! یعنی دوتا فرزندش چی ؟! برای اونها هم حتما چون ولی اونها بوده خودش رضایت داده و تموم !! با این حکم فکر نکنم کسی دیگه از کشتن کسی زیا بترسه ! وقتی یکی 3 نفر رو میکشه اونم از اعضای خانوادش و تازه پاره تنشم بودن و راحت تکیه تکیه میکنه میندازه سطل زباله ، و افکار جامعه رو بهم میریزه . انتظار داریم یه غمه کش بترسه از غمه کشیدن تو خیابون و زخمی کردن کسی ؟! اصلا اثر سوء ی که روی افکار جامعه یا همون ممردم گذاشت چی ؟! فقط 10 سال حبسسسس !
Iran (Islamic Republic of)
ع
۱۰:۵۴ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
خودتون مسخره کردید سه تا آدم کشته یعنی چی بعد ۱۰ بیاد بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
رضایت دادن بعدش حکم سنگینی هم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
من درکف حکمش 10بار کلمو کوبیدم تو دیوار
هر قتلو...3.33333 سال حساب کرده.
چه ابرریاضیدانی که تونسته 10رو به 3تقسیم کنه و به پایان برسونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۷ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
نه هر قتل ۳ تا ۵ ساله اما اینو براش ۱۰ سال حساب کردن یعنی سه تا حکم براش بریدن بابت سه تا قتل اما یکی از حکم ها رو اجرا میکنن یعنی اونی که بیشترین حکم رو داره سه تا حکم ده سال میزنن اما برای اجرا یکیش اجرا میشه یعنی یه ده سال
Iran (Islamic Republic of)
بنیامین
۱۰:۴۶ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
سه نفر رو کشته و تکه تکه کرده ، کلاً ده سال زندان، چیبگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
زندان هم برای این آدم رذل از قصاص بدتر است البته ده سال نه با عفو مشروط!
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۱۰:۳۴ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
اين بره زندان زندانيه ارو مي خوره حالا ببينيد كي گفتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
بقیه بچه ها و نوه هاش چی ؟ این که اون بنده خداهارو هم تهدید کرده و ابراز پشیمونی هم نکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
اونا خودشون هم رضایت دادن هم پسرش رضایت داد هم دخترش حتی دختره گفت با آبروی خانواده ما بازی نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
چون کسایی که کشته بچه های خودشن اعدام نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
ربط نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
غیر مادر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
البته دامادش بچه ی خودش نبود ولی خانواده داماد هم رضایت دادن خواهر و برادر بابک خرمدین هم رضایت دادن و از قصاص گذشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
این انگل و آئینه دق جامعه جهانی رو برا چی زنده نگهداَشتین این دیگه چه قانونیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
خودشون رضایت دادن
Spain
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
این قانون باید اصلاح بشه و از اول حکم صادر بشه پدر این بنده های خدا بوده صاحب جان و مالشون که نبوده شرم آوره حالم بهم خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
طرف زده سه تا آدم رو کشته و تکه تکه کرده اونوقت فقط ده سال میره زندان ؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
یعنی یارو رو آزاد کردن؟تمام؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
یعنی واقعا جون سه تا آدم جوون همین قدر ارزش داشت؟؟؟ ده سال دیگه سرحال و با انرژی از زندان میاد بیرون دوباره آدم میکشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
نه بابا مردش میاد بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
خب لابد از نظر خانواده هاشون همینقدر ارزش داشت که رضایت دادن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
یعنی کشتن و تیکه تیکه کردن سه نفر حکمش فقط 10 سال حبسه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
خب چیکارش کنن؟ حکمش قصاصه که رضایت گرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
واقعا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
آزادش کنید.
این مرد رو تا به کار و زندگیش برسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
یعنی طرف سه تا قتل کرده راحت میگذرین ازش ؟؟ چند نفر دیگه رو باید بکشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
رضایت دادن دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
واقعا شدن عین کشورهای اروپایی چند نفر بکش سلاخی کن چون پدرشی 10 سال چقدر عدل چقدر داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
ناشناس ۱۴.۱۳ کدوووم کشووور اروپایی اینطوریه؟؟؟؟تاحالا تاسرکوچتونم نرفتی بخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
برو بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
یعنی اینجوری قتل ها هم اعدام نداره؟! پناه بر خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
رضایت دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
قصاص داره که خانواده رضتیت دادن از قصاص گذشتن