اعضای شورای شهر تهران با کمک ۶ میلیارد تومانی شهرداری تهران برای مراسم اربعین در کربلا موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  اعضای شورای شهر تهران امروز در صحن علنی لایحه دو فوریتی را برای کمک شهرداری تهران جهت برگزاری مراسم اربعین در کربلا و حضور زائران تصویب کردند.

در ابتدا، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: با توجه به اینکه در مرز، موکبی نداریم این مبلغ ۶ میلیارد تومان زیاد است و باید شهرداری تهران تدبیری بی‌اندیشد و پاسخ بدهد.

مهدی چمران رییس شورای شهر تهران خطاب به امانی گفت: هرسال این رقم ١٠ میلیارد تومان است شاید تعداد زائر ما امسال کم شده، اما تنوع خدمات که کم نشده است.

در ادامه حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران بیان کرد: این رقم پاسخگو نیست، زیرا دولت عراق اجازه نمی‌دهد غذا و خوراکی از طریق کشور ما وارد کشورش شود، به این موضوع باید توجه شود.

همچنین مهدی بابایی یکی دیگر از اعضای شورای شهر تهران گفت: حدود چهار سال پیش این رقم ۱۰ میلیارد تومان بوده و بعد از چهار سال حداکثر ۶ میلیارد در نظر گرفته شده و قصد داریم رفت و روب را انجام دهیم.

مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران هم گفت: لازم است که شرایطی برای بازگشت زائران در نظر گرفته شود و لظفا همکاران در شهرداری بگویند که این هزینه برای چه بخش‌هایی در نظر گرفته اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
ده میلیارد چیه کلا شاید بتونه هزارتا تا خانواده کم بضاعت را طی یکسال سر پا نگه داره برو اونجا بخورن مجانی خدمات بگیرن مجانی
آخرین اخبار