بخشدار نیسان از نصب و راه اندازی یک دستگاه آب شیرین کن صنعتی در روستای دغاغله به منظور کاهش تنش آبی و استفاده روستائیان از آب شرب سالم خبر داد.

منصور سیلاوی بخشدار نیسان از توابع شهرستان هویزه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در آیینی با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان، فرماندار، امام جمعه موقت، رئیس جمعیت هلال احمر و  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان هویزه، یک دستگاه آب شیرین کن صنعتی در روستای دغاغله بخش نیسان افتتاح و به بهره برداری رسید.

او افزود: ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۰، ۲ دستگاه آب شیرین کن صنعتی از سوی خیرین جمعیت هلال احمر در جهت کاهش تنش آبی و استفاده روستائیان از آب شرب سالم و بهداشتی در روستا‌های بخش نیسان از جمله (دغاغله و خطور) اهدا شد که یکی از این دستگاه ها، یکشنبه ۲۲شهریور ماه در روستای دغاغله نصب و راه اندازی شد.

افتتاح یک دستگاه آب شیرین کن صنعتی در روستای دغاغله بخش نیسان

به گفته سیلاوی دومین دستگاه آب شیرین کن اهدایی به روستای خطور درحال نصب و راه اندازی است که ان شاءالله در روز‌های آتی به بهره برداری خواهد رسید.

کاهش دبی آب رودخانه ها به دلیل وقوع خشکسالی، سبب کاهش کیفیت آب از سالهای گذشته تاکنون در بیشتر مناطق استان خوزستان شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.