فارس رتبه نخست در اجرای شیوه های نوین آبیاری کشور

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به اینکه فارس در اجرای شیوه های نوین آبیاری در کشور رتبه برتر را دارد، گفت: متناسب با گستره وسیع کشاورزی اقدامات مناسبی در این حوزه انجام شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمد طمراسی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در مراسم  معرفی مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی این سازمان، با بیان اینکه فارس در اجرای شیوه‌های نوین آبیاری در کشور رتبه برتر را دارد، بیان کرد: متناسب با گستره وسیع کشاورزی اقدامات مناسبی در این حوزه صورت گرفته است.

او با اشاره به نقش و تاثیر آب و خاک در بخش کشاورزی و آینده جوامع بشری، تصریح کرد: در طول سالیان متمادی این دو مقوله آن گونه که باید در اولویت قرار نگرفته اند.

طمراسی به برداشت بی رویه از منابع آبی و بی توجهی به خاک اشاره کرد و ادامه داد: منابع پایه آب، خاک و محیط زیست متعلق به نسل‌های آینده است و باید به خوبی مدیریت شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از موفقیت‌های امیر اسلامی مدیر سابق آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی سخن گفت و افزود: این مدیر با متانت و حسن خلق امورات محوله را به نحو شایسته پیگیری کرده است.

او  تخصص، تعهد و اشرافیت به کار را از ویژگی‌های بارز سرپرست جدید مدیریت آب و خاک و امور فنی و مهندسی دانست.

طمراسی با بیان اینکه مدیر سابق آب و خاک مسیر موفقیتی را ریل‌گذاری کرده است، اضافه کرد: انتظار می رود مدیر جدید در این مسیر حرکت کند و با ایجاد راه‌های جدیدتر، شرایط ارتقاء نظام آب و خاکی را فراهم  کند.

در نشست شورای معاونان سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از زحمات امیر اسلامی مدیر سابق آب و خاک و امور فنی و مهندسی این سازمان تقدیر و سید محمود رضا طباطبایی به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

طباطبایی پیش از این کارشناس مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بوده است.

اسلامی از محققان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس است که به مدت سه سال در مجموعه جهاد کشاورزی و در این پست مامور به خدمت بوده که مدت آن به پایان رسیده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.