سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: تمام تلاش کادر فنی و بازیکنان صعود به مرحله بعدی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا است.

مریم ایراندوست در گفت‌وگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال بانوان پیش از اعزام به مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت بازیکنان خوب است و آخرین تمرین را هم به خوبی پشت سر گذاشتیم. تا به امروز ۱۰ اردوی موفق داشتیم، تمام بازیکنان از لحاظ بدنی و تاکتیکی به آمادگی خوبی رسیده اند و امیدوارم نمایش خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در خصوص حریفان ملی پوشان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا گفت: بنگلادش تیم سرعتی و اردن یک تیم قدرتی و خوب است، هر دو تیم را به خوبی آنالیز کردیم و فیلم بازی‌های هر ۲ تیم را چندین بار نگاه کردیم و نقاط ضعف بنگلادش و اردن را بررسی کردیم و نکات لازم را برای مقابله ۲ تیم به بازیکنان گفته ایم.

ایراندوست با اشاره به نگاه برابری فدراسیون فوتبال به بانوان و آقایان عنوان کرد: شرایط تیم ملی فوتبال بانوان نسبت به گذشته تغییر بسیار زیادی داشته است، نگاه برابری فدراسیون فوتبال به بانوان و آقایان نسبت به برگزاری اردو‌ها قابل تحسین است، چرا که همه امکانات و شرایط را برای ما فراهم کردند تا بتوانیم حضوری قدرتمند داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در پاسخ به این سوال که آیا به مرحله بعد صعود خواهیم کرد یا خیر، بیان کرد: تمام تلاش کادر فنی و بازیکنان صعود به مرحله بعد این دوره از رقابت‌ها است. بازیکنان تمرینات بدنسازی سختی را برای موفقیت در این رقابت‌ها پشت سر گذاشتند که امیدواریم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و دست پر به ایران باز گردیم.

ایراندوست در خصوص فاصله فوتبال ایران و سایر کشور‌ها در آسیا گفت: هنوز فاصله زیادی با سطح اول فوتبال آسیا داریم. رسیدن به سطح اول فوتبال آسیا لازمه برنامه ریزی بلند مدت است. اگر برنامه ریزی دقیق و خوبی برای فوتبال بانوان داشته باشیم می‌توانیم به آن چیزی که سالیان سال به دنبال آن بودیم برسیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار