نیکزاد گفت: بازسازی منازل خسارت دیده از آبگرفتگی‌ها در بندر امام خمینی (ره) باید به‌گونه‌ای باشد که ساکنان از زندگی در آن‌ها لذت ببرند.

اکبر نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن کشور در سفر به استان خوزستان که امروز، پنجشنبه ۲۵ شهریور انجام شد، در حاشیه جلسه بررسی وضعیت بازسازی منازل خسارت دیده از آبگرفتگی‌های پارسال در بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بازسازی‌ منازل نیازمند بررسی همه جوانب از جمله مطالعات اجتماعی و توجه به نیاز‌های مردم و منطقه است.

او با بیان اینکه در بازسازی‌های مختلف، بنیاد مسکن صاحب تجربیات گرانبهایی است، افزود: اما لازم است در بازسازی‌های جدید از تفکرات نو و ابتکارات مختلف در ساخت و ساز استفاده شود، ضمن اینکه مردم محور بودن باید مورد توجه جدی مدیران بنیاد مسکن قرار گرفته و اطلاع رسانی بیشتری برای مشارکت مردم بیش از قبل صورت گیرد.

نیکزاد اظهار داشت: در بحث جابجایی مردم که البته کار دشواری است، باید همه موارد لحاظ شود، ضمن اینکه بازسازی بر مبنای مشارکت مردم بسیار ضروری است و در آینده و برای بهبود کار از مشاوران بخش خصوصی بیشتر استفاده خواهیم کرد، همچنین لحاظ نمودن کیفیت و اعمال استاندارد‌ها در ساخت، باید در اولویت نظارت در پروژه‌های بنیاد مسکن قرار گیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.