حضور ورزشکاران خراسان رضوی در رقابت‌های پاراآسیایی بحرین

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: ورزشکاران پارالمپیکی استان در مسابقات پاراآسیایی زیر ۲۳ سال بحرین ۲۰۲۱ حضور گسترده ای داشته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مصطفی صفایی رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان خراسان رضوی در خصوص وضعیت ورزشکاران پارالمپیکی خراسان رضوی در مسابقات پاراآسیایی زیر ۲۳ سال بحرین ۲۰۲۱ گفت: ورزش خراسان رضوی به نسبت حضور قابل قبولی در رقابت‌های پاراآسیایی بحرین خواهد داشت، همچنین خراسان رضوی در این مسابقات در ۵ رشته ورزشی در بحرین، آذرماه امسال احتمالا حضور دارد.

او افزود: براساس اعلام دبیر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان، در بازی‌های پاراآسیایی جوانان، مبنای گزینش ورزشکاران برای اعزام به بحرین، کسب رنکینگ اول تا سوم جهان و همچنین براساس عملکرد ورزشکاران در بازی‌های پاراآسیایی قبل است.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان خراسان رضوی با اشاره به ورزشکاران خراسانی که شانس حضور در رقابت‌های پاراآسیایی بحرین را دارند، ادامه داد: در این مسابقات در رشته بوچیا، مرتضی رباط جزی به عنوان ورزشکار و کلثوم بافضل به عنوان پرستار، در رشته دوومیدانی، بیتا طیبان، مصطفی ماریان، اردلان حسین زاده، محمدحسن ابراهیم زاده، امیرعباس کارگران، محسن طالبی به عنوان ورزشکار و محمدرضا صحراگرد به عنوان مربی، در رشته شنا نیز ابوالفضل پورظریف، محمدصالح عرفانیان و علی رشیدآبادی، در رشته بسکتبال باویلچر مظاهر پایداری و در رشته وزنه‌برداری، آرش شریفی تاکنون به اردو‌های تیم ملی دعوت شده‌اند و به دنبال این هستیم که بر سهمیه خراسان رضوی با اعزام ورزشکاران مستعد افزوده شود.

صفایی بیان کرد: چهارمین دوره این رقابت‌ها که برای نخستین‌بار به میزبانی بحرین برگزار می‌شود، یازدهم آذرماه آغاز و پانزدهم آذرماه به پایان می‌رسد.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.