رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۰ عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق طی دیروز در نقاط مختلف این کلانشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۰ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز گفت: حریق در منزل مسکونی در منطقه آخر آسفالت خیابان ۹ زارع که به علت حریق جعبه برق رخ داده بود، با موفقیت اطفاء شد.

او با اشاره به تصادف ۳ دستگاه خودروی سواری با یکدیگر در مسیر جاده ساحلی روبروی پارک لاله افزود: این حادثه منجر به مصدومیت مرد ۳۵ ساله شد و نیرو‌های عملیاتی او را به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند، همچنین آتش سوزی‌ها در منزل مسکونی در منطقه کیانپارس خیابان ۱۸ شرقی به علت بی احتیاطی در جوشکاری رخ داده بود و کنتور برق در منزل مسکونی در مناطق گلستان، پادادشهر و شهرک صنعتی ۲ و نیزار در مسیر جاده ساحلی زیرپل شهید دقایقی با تلاش آتش نشانان مهار شدند.

قنبری اظهار داشت: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی در سپیدار خیابان ۱۹ و آخرآسفالت و عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه زیتون کارمندی ۳ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.