فرماندار ساوه از اختصاص اعتبار ۳۵ میلیارد ریالی برای جبران کمبود‌های ورزشی در ساوه خبرداد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  میرزایی فرماندار ساوه در نشست هیات‌های ورزشی این شهرستان با مسئولان استانی و شهرستانی گفت:امسال مبلغ ۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای جبران بخشی از کمبود سرانه‌های ورزشی در ساوه اختصاص یافته است.

میرزایی افزود: این مبلغ از اعتبارات کمیته برنامه ریزی به ورزش ساوه اختصاص یافته که انجام هر چه سریعتر مبادله موافقتنامه‌ها می‌تواند به جذب و شروع پروژه‌ها کمک فراوانی کند.

حجت الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی هم گفت: صنایع باید نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی خود، خصوصا در حوزه ورزش عمل کنند.

حجت الاسلام سبزی افزود: سرانه‌ی ورزشی در ساوه با وجود رشد جمعیت و ظرفیت‌های بالای جوانان و نوجوانان در همه‌ی رشته‌های ورزشی نیازمند بازنگری اساسی است و سعی خواهیم کرد با جذب اعتبارات ملی و استانی، کمبود‌های موجود را مرتفع نماییم.

او با اشاره به نرخ بالای ورزش در کشور اضافه کرد: اجرای تدابیر و برنامه‌های عادلانه در این حوزه علاوه بر جلوگیری از رانت و فساد موجب بهره مندی محرومان و نیازمندان از امکانات موجود خواهد شد.

حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی هم گفت: امسال برای فعالیت‌های عمرانی در ورزش شهرستان ساوه ۵۰ میلیارد ریال مصوب شده که امیدواریم با تخصیص به موقع؛ برای بازسازی اماکن ورزشی اقدام کنیم.

حقدادی افزود: فعالیت باشگاه‌های سن ایچ، خوشه طلایی، آلوم پارس و شهرداری ساوه در لیگ‌های کشوری در کنار فعالیت‌های سایر رشته‌های ورزشی نشان از ظرفیت‌ها و شناسنامه‌ی ورزش استان مرکزی دارد.

او با اشاره به ضرورت فعالیت صنایع در ورزش استان مرکزی اضافه کرد: حذف معافیت‌های مالیاتی صنایع در حوزه ورزش می‌تواند زنگ خطر جدی برای شهر‌های اراک و ساوه و دیگر شهر‌های صنعتی کشور باشد.

حمایت از باشگاه‌های ورزشی در دوران شیوع بیماری کرونا، تخصیص سهمیه مسکن ملی برای ورزشکاران ساوجی، تعیین تکلیف بیمه مربیان و تسهیل استفاده از سالن‌ها برای هیات‌های ورزشی از موضوعات مطرح شده در در نشست هیات‌های ورزشی شهرستان ساوه با مسئولان بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.