رضوی گفت: شرط فعالیت رانندگان سرویس مدارس، داشتن کارت واکسن کرونا است و مدیران مدارس نباید با رانندگان فاقد کارت قرارداد منعقد کنند.

رضوی رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، در خصوص وضعیت سرویس‌های مدارس در سال تحصیلی جدید گفت: در حال حاضر پیمانکاران عملیات ثبت نام رانندگان سرویس مدارس را انجام می‌دهند.

او افزود: از جمله شرایط ثبت نام هر راننده، داشتن کارت واکسن کرونا است و باید سرویس‌های مدارس به طور مرتب ضدعفونی شوند.

رضوی اظهار کرد: در هر سرویس، یک نفر مراقب حضور دارد که در سرویس مدارس پسرانه یک آقا و در سرویس‌های مدارس دخترانه یک خانم کار مراقبت را انجام می‌دهند.

رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش خراسان جنوبی در خصوص هزینه سرویس‌های مدارس بیان کرد: نرخ‌های مصوب شده نسبت به نرخ‌های پارسال ۲۰ تا ۳۵ درصد افزایش دارد.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: از جمله مواردی که باید در سرویس‌های مدارس رعایت شود، رعایت محدودیت تعداد سرنشینان است؛ اتوبوس‌ها و مینی بوس‌ها تنها با ۵۰ درصد ظرفیت خود می‌توانند فعالیت داشته باشند.

رضوی گفت: در خودرو‌های سواری نیز تنها ۳ سرنشین حق حضور دارند و سوار کردن دانش آمور بیش از ظرفیت اعلام شده ممنوع است.

رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش خراسان جنوبی تصریح کرد: از مدیران مدارس می‌خواهیم با رانندگانی که کارت واکسن کرونا را در اختیار ندارند قرارداد منعقد نکنند.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.