پیاجیو از اسکوتر الکترونیکی مخصوص نوجوانان رونمایی کرد که به طور خاص برای حمل و نقل آسان و مقرون به صرفه طراحی شده است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پیاجیو  از اسکوتر الکترونیکی خود که نام ONE را دارد، رونمایی کرده است. ONE که در ایتالیا طراحی شده بود برای مخاطبان جوان در نظر گرفته شده و  اولین نمایش خود را در نمایشگاه خودروی پکن در پایان ماه مه انجام داد.

این اسکوتر الکترونیکی را برخی با نام TikTok می شناسند و اکنون، جزئیات بیشتری در مورد این اسکوتر کوچک منتشر شده است. سازنده این موتورسیکلت آن را به دلیل استقبال بالای نوجوانان در دسترس قرار داده است و اکنون دارای ویژگی ها مختلف با قدرت بالا و اندازه باتری متفاوت است. در اکثر مکان ها  با توجه به قوانین مختلف تردد، نوجوانان اجازه سوار شدن اسکوتر را ندارند به همین منظور این موتورسیکلت طوری طراحی شده که اغلب کشورها اجازه تردد آن را بدهند.

گفتنی است این اسکوتر اکنون با بودجه‌های متفاوت برای بازارهای مختلف وجود خواهد داشت. این اسکوتر الکترونیکی استاندارد دارای حداکثر سرعت 45 کیلومتر در ساعت و تا برد 54 کیلومتر است که نوجوانان ۱۶ ساله به بالا می توانند آن را سوار شوند. این موتورسیکلت در نوع گران تر دارای امکانات بیشتری است که می تواند به 59 کیلومتر در ساعت برسد. 

اسکوتر پیاجیو الکترونیکی برای نوجوانان معرفی شد
 

نکته حائز اهمیت در طراحی این موتورسیکلت ایناست که دارای فناوری خوبی است که در زیر بدنه آن قرار گرفته است. از جمله امکانات این موتورسیکلت می توان به یک TFT ۵.۵ اینچی اشاره کرد که می‌تواند بر اساس شرایط محیط تغییر کند، همچنین این موتورسیکلت دارای چراغ‌های LED، استارت بدون کلید و دو دریچه هوا است.

اسکوتر پیاجیو الکترونیکی برای نوجوانان معرفی شد
 

 پیاجیو همچنین ادعا می‌کند که این تنها اسکوتر الکترونیکی در این رده است که دارای محفظه چمدان جادار در زیر صندلی است؛ همچنین برای سهولت شارژ، باتری‌ها نیز قابل شارژ در خانه هستند. با طرح اسکوتر استاندارد با کف صاف می‌چسبد و میله‌های سرنشینان را بیرون می‌آورد. 

اسکوتر پیاجیو الکترونیکی برای نوجوانان معرفی شد
 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار