مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: ۹ هزار و ۸۰۰ دستگاه خودروی عمومی از خرداد ماه سال گذشته در خراسان رضوی به طور رایگان گازسوز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی‌ اصغر اصغری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: ۹ هزار و ۸۰۰ دستگاه خودروی عمومی از خرداد ماه پارسال در خراسان رضوی به طور رایگان گازسوز شد و مالکان هزار و ۲۰۰ دستگاه خودروی دیگر در سطح خراسان رضوی در نوبت اقدام فنی برای گازسوز کردن موتور خودروهای خود به سر می‌برند.

او افزود: ۵۰ کارگاه تخصصی و دارای مجوز فنی لازم در استان خراسان رضوی عملیات دوگانه‌سوز کردن موتور خودروهای متقاضی را بر عهده دارند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی ادامه داد : ۱۶ واحد از مجموع ۵۰ کارگاه مجاز گازسوز کردن خودروها در خراسان رضوی عملیات فنی گازسوز کردن موتور خودروهای عمومی را به شکل رایگان انجام می‌دهند.

اصغری بیان کرد: واحدهای تولید مخازن و کیت ویژه موتورهای گازسوز نیز در قالب قرارداد با کارگاه های مجاز این حوزه و بر اساس درخواست‌ آنها ادوات لازم گازسوز نمودن موتور خودروها را به طور مستقیم در اختیار این کارگاهها قرار می‌دهند.

او تصریح کرد: متقاضیان گازسوز کردن موتور خودرو، می‌بایست به این منظور با مراجعه به "سامانه اطلاعات جامع خودروهای دوگانه‌سوز کشور" فعال در شبکه اینترنت به آدرس gcr.niopdc.ir در آن ثبت‌نام لازم را انجام دهند که البته ثبت نام در این سامانه از اواخر اردیبهشت ماه پارسال آغاز شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی تاکید کرد: این متقاضیان پس از طی روند ثبت‌نام در سامانه اطلاعات جامع خودروهای دوگانه‌سوز کشور با ثبت کد ملی، شماره تلفن همراه و دیگر مشخصات لازم، می‌توانند برای گازسوز کردن خودروی خود در زمان مناسب به نزدیکترین کارگاه منتخب مراجعه کنند.

اصغری اظهار کرد: هزینه گازسوز کردن موتور خودروهای عمومی بر عهده وزارت نفت و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است و وزارت نفت و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به همین منظور با تولیدکنندگان مخازن و کیت ویژه موتورهای گازسوز، قرارداد منعقد کرده‌اند.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.