مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس با بیان اینکه ۴۵ هزار نفر جمعیت روستا‌های شرق شهرستان مرودشت بزودی از آب سالم بهره مند می‌شوند اظهار داشت: طرح آبرسانی به این روستا‌ها به طول ۵۵ کیلومتر در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی بوستانی مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در حاشیه بازدید استاندار فارس از این طرح به تشریح مختصات فنی پروژه و نتایج حاصل از آن پرداخت و گفت: هدف از اجرای این طرح آبرسانی که شامل اجرای خطوط انتقال به طول ۵۵ کیلومتر با استفاده از لوله‌های فلزی و پلی اتیلن است تامین آب از خط انتقال آبرسانی به شهر خرامه و از تصفیه خانه آب کوه سبز می‌باشد.

او با بیان اینکه ارائه خدمات مطلوب و مستمر آبرسانی به روستا‌های شرق مرودشت هدف اصلی طرح آبرسانی است گفت: این مناطق شامل مجموعه روستایی کناره و محمود آباد و مجموعه آبرسانی اکراد است که مشتمل بر ۳۰ روستا می‌باشد.

بوستانی، جمعیت بهره‌مند از این طرح آبرسانی را۴۵ هزار نفر عنوان و ابراز امیدواری کرد با در اختیار قرار گرفتن به موقع اعتبارات مورد نیاز، این طرح در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس همچنین مشکل اساسی شهر مرودشت در حوزه آب شرب را فرسوده بودن شبکه‌های توزیع و برخی از تأسیسات آبرسانی دانست و خواستار اهتمام ویژه مسئولان در این حوزه شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار