معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت:امسال ۳۵ هزار و ۷۰۰ کلاس اولی در استان از ابتدای مهر آموزش‌های خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، معصومه خدابنده‌لو ، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان اظهار کرد: طبق اطلاعیه وزارتخانه آموزش و پرورش، امسال جشن شکوفه‌ها در تمام مراکز و شهرستان‌های کشور به صورت نمادین و در یک یا دو مدرسه برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه در جشن شکوفه‌ها همه پایه اولی‌ها در مدرسه حضور ندارند، بیان کرد: سال گذشته تعداد زیادی از والدین مانع حضور فرزندان خود در پایه اول ابتدایی شدند، اما این آمار در سال تحصیلی جدید بسیار کمتر شده است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان  ادامه داد: با توجه به اینکه شرایط کرونایی ادامه دارد والدین باید شرایط فعلی را بپذیرند و با این شیوه آموزش کنار بیایند اگرچه از آبان ماه آموزش‌های حضوری با رعایت شیوه  نامه های بهداشتی و نوبت‌بندی دانش‌آموزان به صورت محدود آغاز خواهد شد.

خدابنده‌لو بیان کرد: طی جلسات انجمن اولیا و مربیان که در مهرماه برگزار می‌شود با نظرسنجی از اولیا و اغناسازی آنها، از آبان ماه به استقبال آموزش حضوری خواهیم رفت، در این جلسات همچنین درباره آسیب‌های آموزشی، اجتماعی و روانی که دانش‌آموزان از تعطیلی مدارس دیده‌اند صحبت می‌شود.

او درباره چگونگی آموزش‌های حضوری نیز گفت: دانش آموزان در نهایت هفته‌ای دو روز در مدرسه حضور خواهند داشت و تعدادی از درس‌ها را به صورت مجازی و برخی از دروس را به صورت حضوری آموزش می‌بینند.

منبع ایسنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.