رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان از پرداخت بیش از ۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد این شهرستان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

امیرحسین شیخ استرکی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خودکفایی از ابتدای سال تا کنون به مددجویان شهرستان کاشان پرداخت شده است.

او ادامه داد: پرداخت این تسهیلات زمینه اشتغال ۱۰۱ نفر را به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم کرده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان عنوان کرد: ۱۳ نفر نیز از طریق معرفی به کاریابی‌های طرف قرارداد با کمیته امداد امام خمینی (ره) مشغول به کار شده‌اند.

به گفته وی، همچنین ۲۸ مورد تعمیرات جزئی و کلی منزل‌های مسکونی مددجویان با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیون تومان و با کمک گروه‌های جهادی بسیج در ۶ ماه گذشته انجام شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان پرداخت ۷۰ میلیون تومانی حق بیمه و سایر حمایت‌های درمانی مددجویان نیازمند را یادآورشد و گفت: بیش از ۱۶۱ هزار غذای گرم طبخ در ایام محرم و صفر با مساعدت و هم افزایی خیران و مرکز‌های نیکوکاری تهیه و بین نیازمندان و عزاداران حسینی توزیع شد.

شیخ استرکی خاطر نشان کرد: ۴۰۰ بسته مواد غذایی نیز به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان در ایام محرم و صفر به مددجویان و اقشار نیازمند اهدا شد.

وی با تقدیر از حمایت و مساعدت خیران و بانیان نیکوکار و اجرای طرح حمایت از مددجویان تا پایان ماه صفر افزود: همشهریان عزیز می‌توانند کمک‌های خود را در هر زمینه‌ای که مایل بودند با کد دستوری #۰۳۱۸*۸۸۷۷* و یا کارت بانک ۲۷۴۰، ۵۰۰۲، ۹۹۷۵، ۶۰۳۷
به حساب این نهاد حمایتی واریز کنند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.