استاندار کرمان گفت: اگر اید‌ه‌های خلاق سردار سلیمانی نبود، امروز این همه ساختار قدرتمند جریان مقاومت، سوریه، لبنان، یمن و عراق هم وجود نداشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در نخستین روز از چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس، استاندار کرمان با همراهی معاونان و مدیران ستادی استانداری با فرمانده سپاه ثارالله و معاونان وی دیدار و جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام را برای استقرار و تداوم جمهوری اسلامی گرامی داشت.

 زینی‌وند، لشکر ۴۱ ثارالله را از افتخارات هشت سال دفاع مقدس و دفاع از نظام اسلامی برشمرد و گفت: سپاه ثارالله همچون گذشته در تاریخ‌سازی و خدمت‌رسانی به مردم مایه خیر و برکت است.

استاندار کرمان با درود به روح مطهر شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم، سپاه ثارالله استان کرمان را نگینی درخشان بر تارک تاریخ دفاع مقدس دانست و افتخارآفرینی‌ها را به نیرو‌های سپاه و سردار معروفی تبریک گفت.

او ابراز داشت: سپاه ثارالله همچنان در تاریخ‌سازی و خدمت‌رسانی الگو بوده و مایه خیر و برکت برای مردم است، طی دو سال اخیر در مقابله با کرونا، کمک‌های مومنانه و بهداشت و سلامت بدون نام و نشان حضور یافته است.

زینی‌وند اظهار داشت: دفاع مقدس در تولید واژه‌ها و ارزش‌هایی که برای بشریت آفریده از جذاب‌ترین رخداد‌های تاریخ بشری در حد تاریخ عاشورا الگوساز و هویت‌ساز است.

او اظهارکرد: اگر تنها شخصیت شهید قاسم سلیمانی را در دل مکتب ایشان به خوبی در این مقطع تاریخی روایت کنیم، سال‌ها تولید عزت، غرور، هویت، شجاعت و آزادگی برای مردم ایران می‌کند.

استاندار کرمان اظهار داشت: در ابتدای جنگ تحمیلی ساختار ارتش و سپاه با تدبیر امام راحل به دست کسانی سپرده می‌شود که ژنرال و نام‌آور نبودند، اما به واسطه ایده و آرمان‌هایی که داشتند، امروز را رقم زدند.

زینی‌وند گفت: ایده‌های این فرماندهان، نه تنها جمهوری اسلامی را حفظ کرد، بلکه کشورمان را در اوج تحریم نگه داشت و به پهپاد‌ها و تکنولوژی پیشرفته نظامی دست یافتیم.

او افزود: ساختار‌های مردمی جمهوری اسلامی اجازه ندادند مرز‌های جمهوری اسلامی تغییر کند. اگر اید‌ه‌های خلاق سردار سلیمانی نبود، امروز این همه ساختار قدرتمند جریان مقاومت، سوریه، لبنان، یمن و عراق هم وجود نداشت.

استاندار کرمان عنوان کرد: این دوره فرماندهی سپاه ثارالله فراگیری در حوزه‌های دفاع مقدس و جذابیت آن برای همه نسل‌ها را شاهد هستیم.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این دیدار با ذکر خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس، مدیریت انقلابی و جهادی، وفاق و توکل واقعی را زاییده دفاع مقدس دانست و گفت: در جبهه اخلاق کسی سیاسی نمی‌شد، همه مراقب هم بودند و کمک می‌کردند تا هدف واحد و بزرگ محقق شود.

او همچنین از همراهی تنگاتنگ استانداری کرمان در تبیین و ترویج مکتب سردار سلیمانی قدردانی کرد و این نگاه را راه رسیدن به موفقیت دانست.

سردار معروفی گفت: دفاع ما در برابر دشمن به خاطر حاکمیت فرهنگ عاشورا مقدس شد. در دفاع مقدس ما نگاه اعتقادی، حفاظت از میهن و ناموس و خاک بود و هیچگاه برای ما کم‌رنگ نمی‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار