سخنگوی شرکت ایران ایر گفت: امروز به علت نقص فنی هواپیما، پرواز لار-دبی چند ساعت به تاخیر افتاد.

حسین جهانی سخنگوی ایران ایر در گفت و گو با  خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تاخیر  چندین ساعته پرواز لار-دبی گفت: امروز به علت نقص فنی پرواز «لار-دبی» چند ساعت به تاخیر افتاد اما هواپیمای جایگزین تا دقایق دیگر در فرودگاه لارستان به زمین خواهد نشست.

او افزود: به دلیل نقص فنی پیش آمده هواپیما در فرودگاه لارستان پس از انجام پرواز مسیر تهران به لار، پرواز مسیر لار به دبی با تاخیر مواجه شده و این اتفاق زمانی رخ داده که مسافران در فرودگاه حضور داشته‌اند.

جهانی گفت: از زمانی که این مسئله مشخص و اعلام شده تمام مسئولان فرودگاه و شرکت هواپیمایی در تلاش بوده اند که با وجود محدودیت‌ها پرواز را با هواپیمای جایگزین انجام دهند و مانع از ابطال پرواز‌ها شوند که در نهایت این اقدام صورت گرفت و زمان انجام پرواز‌ها به اطلاع مسافران مسیر‌های بعدی (لار - دبی/دبی - لار/لار - تهران) رسید.

او بیان کرد: از مسافران نیز بر حسب وظیفه پذیرایی به عمل آمده است.

جهانی توضیح داد: این موضوع از مسئولان پیگیری شده و کارکنان ادارات مختلف فرودگاه در حال پیگیری این موضوع هستند و تا انجام آخرین پرواز و بعضا تاپاسی از شب خدمت رسانی به مسافران را انجام می دهند.

لازم به ذکر است بنابر گفته برخی مسافران، پرواز مسیر لار به دبی صبح امروز پنجشنبه یکم مهرماه تاخیر حدود ۹ ساعته داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۸ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
هواپیمایی که کوچکترین نقص فنی داره نباید پرواز کنه
آخرین اخبار