امام جمعه دهدشت گفت: سال تحصیلی مدرسه علمیه حضرت زینب (س) دهدشت آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در آئینی تحصیلی مدرسه علمیه حضرت زینب (س) دهدشت آغاز شد.

حجت الاسلام علی وحدانی فر امام جمعه دهدشت در آیین آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه حضرت زینب (س) گفت: مدرسه علمیه خواهران دهدشت از مدارس موفق کشور است که باید در این حوزه علمیه طلبه‌هایی در طراز انقلاب تربیت و پرورش داده شود.

وحدانی‌فر با اشاره به جایگاه حوزه علمیه در رشد معنوی و اخلاقی جامعه، افزود: حوز‌های علمیه بستری مناسب برای رشد علمی و اخلاقی نسل جوان و پرورش این نسل به آموزه‌های دینی و مذهبی و همچنین سیره عملی و معنوی ائمه اطهار (علیهم السلام) است.

او با اشاره به هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اضافه کرد: امنیت و آسایش امروز ما به برکت رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان اسلام و شهدای جنگ در ۸ سال دفاع مقدس حاصل شده است.

حجت الاسلام محمد جواد جعفری مهر مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد هم در این مراسم با بیان اینکه موفقیت هر انسان در هر زمینه‌ای در گرو تلاش و کوشش اوست، گفت: همکاری و همفکری در مجموعه حوزه برای موفقیت طلاب ضرورت دارد.

جعفری مهر با بیان اینکه در صورت فراهم شدن شرایط، ۱۰۰طلبه خوابگاهی در این مدرسه مستقر می‌شوند افزود: طلاب حوزه علمیه قدردان جوانی و طلبگی خود باشند و از فضا و امکانات موجود استفاده بهینه کنند و نظم و برنامه را سرلوحه کار قرار دهند.

حجت الاسلام محمدزاده مدیر مدرسه علمیه خواهران دهدشت نیز ضمن تشریح شرایط خوابگاه و وضعیت آموزشی مدرسه، گفت: تلاش می‌شود برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در مدرسه علیمه و حفظ سلامتی طلاب ضمن رعایت صدر درصدی دستورالعمل‌های بهداشتی طرح واکسیناسیون کرونا نیز در این حوزه اجرا شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.