مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در نیمه اول امسال ۱۲۴ میلیون و ۹۲۴ هزار تردد خودرو در جاده‌های استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،بلوکی مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در نیمه اول امسال ۱۲۴ میلیون و ۹۲۴ هزار تردد خودرو در جاده‌های استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۶ درصد افزایش نشان می‌دهد گفت: این تعداد تردد خودرو‌ها توسط ۸۴ دستگاه ترددشمار آنلاین در جاده‌های مختلف استان ثبت شده است.

او با بیان اینکه از کل تردد ثبت شده ۱۴ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ۸۶ درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک است، اظهار داشت: در این بازه زمانی مسیر‌های رفت و برگشت ایلخچی - تبریز با ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تردد، صوفیان - تبریز با ۱۰میلیون و ۴۰۰ هزار تردد و آذرشهر- ایلخچی با ۶ میلیون و ۷۲۱ هزار تردد پرترددترین جاده‌های استان بودند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: مسیر‌های بناب - مراغه، ملکان - بناب، خواجه - تبریز و تبریز- خواجه نیز از دیگر پرترددترین جاده‌های استان بودند.

بلوکی ادامه داد: میزان سرعت غیرمجاز خودرو‌های ترددکننده جاده‌ای در این مدت بیش از ۶ درصد کل تردد‌ها و میزان عدم رعایت فاصله طولی خودرو‌ها ۱۸ درصد بود.

او یادآوری کرد: در نیمه نخست امسال تعداد ۱۸۷ هزار و ۵۲۲ مورد تماس تلفنی با مرکز تلفن گویای ۱۴۱ این اداره کل برقرار شده که توسط کارشناسان این مرکز پاسخ لازم داده شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.