نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: ائمه جمعه معیار‌ها و ملاک‌های انتخاب مسئولان اصلح را بر اساس معیار‌های دینی و نیاز‌ها و مشکلات هر منطقه، تشریح کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در نشست ماهانه ائمه جمعه استان گفت: ائمه جمعه استان لازم است در شرایط انتخاب مسئولان جدید استان، معیار‌ها و ملاک‌های انتخاب مسئولان اصلح را بر اساس معیار‌های دینی و نیاز‌ها و مشکلات هر منطقه، تشریح کنند.

وی افزود: اگر ائمه جمعه معیار‌ها و ملاک‌ها را مطرح کنند، در آینده نیز نگاه امر به معروف و نهی از منکر را نسبت به مسئولان با جدیت بیشتری می‌توانند دنبال کنند و جایگاه پدرانه آن‌ها نیز حفظ می‌شود و با این کار نسبت به سرنوشت مردم هم بی‌تفاوت نبوده‌ایم.

امام جمعه قزوین با اشاره به عروج آسمانی نوجوان فداکار و قهرمان ایذه‌ای، مرحوم علی لندی خاطرنشان کرد: این نوجوان با به خطر انداختن جان خود، دو خانم را که در محاصره آتش قرار گرفته بودند با جوانمردی و شجاعت نجات داد و خودش دچار سانحه و حادثه شد و خبر فوت این عزیز بسیار ناراحت کننده بود.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به دلجویی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و رئیس جمهور از خانواده این نوجوان قهرمان، گفت: همه مسئولان به این موضوع اهمیت قائل شدند و ما نیز این فداکاری را ارج می‌نهیم و کار این عزیز شبیه کار شهید حسین فهمیده و بسیار تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار