نماینده ولی فقیه در استان قزوین در نشست ماهانه ائمه جمعه گفت: ائمه جمعه در مسیر تحقق حضور حداکثری در انتخابات، رسالت جامع بر عهده دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در نشست ماهانه ائمه جمعه استان گفت: آن چیزی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تأکید بیشتری دارند، حضور حداکثری در انتخابات است و ائمه جمعه در مسیر تحقق این امر، رسالتی پدرانه و جامع بر عهده دارند و امیدواریم همانند گذشته این نقش به خوبی ایفا شود.

وی ادامه داد: باید مراقب فتنه‌های جدید در انتخابات بود چرا که در گذشته برخی در موقع ثبت نام دم از رعایت کامل قانون می‌زدند، اما در نهایت فتنه بپا کردند؛ شاهدیم در این دور از انتخابات برخی در بدو ثبت نام حرف‌های فتنه‌انگیز مطرح کردند و گفتند اگر تأیید نشویم در انتخابات شرکت نمی‌کنیم و بیان این حرف‌ها بسیار خطرناک و فتنه انگیزانه بود.

امام جمعه قزوین با تأکید بر مبارزه جدی با مفسدان و مفاسد جامعه اظهار کرد: زمین‌خواری یکی از مفاسد جدی در جامعه است که باید با جدیت با آن مبارزه کرد و هیچ هراسی نداشت و باید بدانیم که با مبارزه علیه مفاسد عزت پیدا می‌کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با تسلیت درگذشت مرحوم خانم امیری خبرنگار انقلابی و عدالت‌طلب استان قزوین یادآور شد: این فرد با جدیت در مبارزه با مفاسد و زمین خواری‌ها پای کار بود و علاوه بر این که این رویکرد برای وی هزینه داشت، با جدیت پای کار ایستاد و برای این خبرنگار انقلابی علو درجات را مسألت داریم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: مبارزه با فساد به انسان عزت و آبرو می‌بخشد. امام حسن عسکری (ع) فرمودند هیچ آدم ناتوانی از حق دفاع نکرد مگر آنکه به عزت دست یافت و این مبانی دینی و تجربه‌های عملی پشتوانه بسیار ارزشمندی برای این معناست.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در ادامه گفت: طبق گزارش‌ها جرائم در ماه مبارک رمضان کاهش پیدا می‌کند که بسیار ارزشمند است، اما موضوع مهمتر این است که علاوه بر کاهش جرائم، اخلاقیات، معنویات، محبت، انس و الفت بین انسان‌ها افزایش می‌یابد که از برکات این ماه شریف است.

وی با تبریک پیروزی مقاومت بر صهیونیست‌ها، تصریح کرد: این پیروزی بسیار ارزشمند بود چرا که صهیونیست‌ها گمان می‌کردند مقاومت با پایان نسل‌های قدیم فلسطینیان پایان می‌یابد، اما همگان دیدند که نسل‌های جوان با جدیت بیشتر پای کار مبارزه و مقاومت ایستاده‌اند و این مهم برای صهیونیست‌ها و جبهه کفر یأس‌آور بود.

امام جمعه قزوین با اشاره به پیشرفت‌های تجهیزات نظامی و موشکی فلسطینیان گفت: زمانی مبارزات علیه رژیم صهیونیستی با سنگ بود، اما امروز این مبارزات با موشک انجام می‌شود و هر روز موشک‌ها دقیق‌تر و برد بیشتری پیدا می‌کند و در مجموع مخرب‌تر شده و این موضوع ترس و هراسِ بیشتری برای صهیونیست‌ها به همراه داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار