رئیس جمهور سابق آمریکا اتهاماتی مبنی بر ارتباط مخفیانه او با روسیه را یک فریب مطرح شده توسط هیلاری کلینتون و دموکرات‌ها قلمداد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری تاس، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، با حضور در تجمع حامیان خود در جورجیا اعلام کرد که اتهاماتی مبنی بر اینکه او با روسیه در  ارتباط بوده بی اساس و فریب است.

ترامپ در سخنرانی خود گفت که نتایج تحقیقات جان دورهام،  مشاور ویژه پرونده تحقیق درباره روابط ترامپ و روسیه به طور رسمی تأیید کرده که اتهام علیه او درباره  روابط مخفیانه با روسیه یک فریب بوده است.

او در ادامه افزود: «تحقیقات در مورد داستان روسیه نشان داد که این  یک فریب و کلاهبرداری است که کاملا توسط ذهن منحرف و مریض هیلاری کلینتون و دموکرات‌ها ابداع شده است.»

رئیس جمهور سابق آمریکا در ادامه به تمسخر زندگی بیل و هیلاری کلینتون پرداخت و گفت: «برای اختراع داستان فریب روسیه، چقدر باید یک نفر شرور باشد. چگونه می‌توان این زن شرور را به عنوان همسر انتخاب کرد؟ حال تصور کنید که بیل کلینتون چگونه زندگی می‌کند و چقدر  از زندگی با این زن وحشت زده است.»

گفتنی است که جان دورهام در تاریخ ۱۷ سپتامبر  یک وکیل حزب دموکرات را متهم کرد که در سال ۲۰۱۶ به اف بی‌آی درباره اطلاعات مربوط به ارتباط بین وابستگان ترامپ و یک بانک در روسیه شهادت دروغ ارائه داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار