معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام خبر داد؛

استقرار ۵۰۰ دستگاه اتوبوس بین شهری در مرز مهران

حسینی گفت: برای جابه جایی زائران در زمان بازگشت از امروز در مهران ۵۰۰ دستگاه اتوبوس بین شهری مستقر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،علی حسینی ،معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: برای جابه جایی زائران در زمان بازگشت به کشور از امروز در مرز بین‌المللی مهران ۵۰۰ دستگاه اتوبوس بین شهری مستقر می‌شود.

او افزود: ناوگان حمل و نقل برون شهری مستقر در مرز مهران در اوج پیک برگشت زائران به تدریج تا ۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه افزایش خواهد یافت و این اتوبوس‌ها به صورت چرخشی زائران را به استان‌های مقصد خود جابجا می‌کنند و سپس به سمت مرز مهران باز می‌گردند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام بیان کرد: در کنار ناوگان اتوبوسی جهت تسهیل در اعزام زائرین ناوگان عمومی سواری نیز در نظر گرفته شده و به جهت جلوگیری از گره‌های ترافیکی تمهیدات لازم مبنی بر دپو ناوگان در بخش‌های مختلف انجام و با ادرات استانی به ویژه استان‌های همجوار هماهنگی‌های لازم صورت پذیرفته و مشکل خاصی در این زمینه نخواهیم داشت.

او ادامه داد: اتوبوس‌ها در بخش تجاری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای واقع در مرز مهران مستقر هستند و مسافران در بدو ورود به مرز سوار اتوبوس‌ها شده و به سمت استان‌های خود حرکت می‌کنند و تا روز پنجشنبه هفته جاری که بازگشت زائران ادامه دارد در مرز مهران مستقر هستند و حمل و نقل زائران را بر عهده دارند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.