به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس،دومین رزمایشِ ارتش و کمیته امداد با عنوان "لبیک یا امام خامنه ای"با هدف کمک به محرومان جنوب کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: دومین رزمایشِ ارتش و کمیته امداد با عنوان "لبیک یا امام خامنه ای" با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

او افزود: در این رزمایش ۲۵۰ سری جهیزیه (هر سری شامل ۱۴ قلم کالای اساسی منزل) به ارزش ۷۵ میلیارد ریال و هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی و نوشت افزار به ارزش ۵۴ میلیارد ریال با همکاری ارتش و کمیته امداد استان کرمان تهیه و بین خانواده‌های مناطق محروم کهنوج و جیرفت توزیع می‌شود.

سرهنگ ستاد، علی سیفی فرمانده آماد و پشتیبانی جنوبشرق نیروی زمینی ارتش نیز گفت: این محموله‌ها با ۹ دستگاه خودروی سنگین ارتش به جیرفت و کهنوج ارسال و از طریق کمیته امداد بین جامعه هدف توزیع می‌شود.

یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان هم به برگزاری ۲۳ رزمایش خدمت رسانی با همکاری کمیته امداد و ارتش در استان کرمان از ابتدای شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: خدمات رسانی به نیازمندان در دورترین نقاط محروم قطعاً باعث تزریق امید بین این خانواده‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار