بازیگر سریال تلویزیونی هم سایه گفت: با خواندن فیلمنامه سریال هم سایه هم خط داستانی آن را دوست داشتم و هم نقش برای بازی کردن جای کار زیادی داشت و تلاش زیادی هم برای هرچه بهتر در آمدن این نقش داشتم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امیراحمد قزوینی، بازیگر سریال تلویزیونی هم سایه پیرامون آخرین فعالیت خود در عرصه تصویر گفت: این روز‌ها سریال تلویزیونی «هم سایه» به کارگردانی محمدحسین غضنفری و تهیه کنندگی علی پورکیانی را در حال پخش از تلویزیون دارم.

وی با اشاره به داستان مجموعه تلویزیونی «هم سایه» افزود: فیلمنامه «هم سایه» یکی از فیلمنامه‌های بسیار خوبی است که نمونه آن را کمتر می‌بینیم. این مجموعه با محوریت مهاجرین افغان در ایران و مشکلات و مصائب آن‌ها رویکردی انسان دوستانه را به مخاطبان خود ارائه کرد.

این بازیگر سینما با اشاره به میزان برقراری ارتباط نقش خود در سریال هم سایه اظهار کرد: نقش حافظ سریال «هم سایه» نقشی تک بعدی نیست و همین برای هر بازیگری چالش‌برانگیز است.

وی به دلیل قبول نقش حافظ در سریال «هم سایه» خاطرنشان کرد: با خواندن فیلمنامه هم خط داستانی آن را دوست داشتم و هم نقش برای بازی کردن جای کار زیادی داشت و تلاش زیادی هم برای هرچه بهتر در آمدن این نقش داشتم. امیدوارم مردم سریال و بازی من را دوست داشته باشند.

 

منبع: میزان

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.