شربیانی در تذکری خطاب به فرمانداری شهرری و شهردار تهران مطرح کرد؛

از ظرفیت‌های دانشگاه پیام نور شهرری برای توسعه پایدار استفاده کنید

عضو شورای ششم شهر تهران گفت: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت‌های دانشگاه پیام نور برای توسعه پایدار در محله عباس آباد شهرری استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، جعفر بندی شربیانی عضو شورای ششم شهر تهران در تذکری گفت: خطاب به تذکر امانی در خصوص محله عباس آباد، باید خدمتتان عرض کنم که از توجه ویژه اعضای شورا به منطقه ۲۰ قدردانی می‌کنم. عمده مشکلات منطقه محروم و جنوبی‌ترین این محله که در مرز قلعه‌نو و محور ورامین قرار می گیرد، این است که ۵۰ متر گذر کانال تسویه‌خانه شماره پنجم در وسط زندگی مردم واقع شده است.

وی ادامه داد:ما نمی‌توانیم با خانواده‌هایمان ساعتی را در این وضعیت زندگی کنیم، پیگیری‌های مختلفی در این زمینه صورت گرفته، ولی باید فرمانداری شهرری و شهرداری منطقه تهران دست به دست هم بدهند تا موضوع بین بخشی در سریع‌ترین زمان ممکن حل شود.

شربیانی با بیان اینکه انواع خدمات متخلف  در این محله دیده نمی شود، بیان کرد: این محله که از مرکز شهر دور‌افتاده، از مراکزی مانند بانک و درمانگاه محروم است و مردمان این منطقه برای کوچکترین موضوع درمانی باید به محلات مرکزی شهرری عزیمت کنند.

وی با تایید تذکر امانی خطاب به فرمانداری‌ها و شهردار منطقه تهران بیان کرد: از آنجایی که محله عباس‌آباد جزو تهران است، می‌توان نهضت خدمت‌رسانی را در این محله داشت و امیدواریم که شهرداری تهران خدمات ویژه‌ای را برای این محله محروم داشته باشد.

شربیانی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور شهرری هم از ظرفیت‌هایی است که می‌توان برای توسعه پایدار استفاده کرد، خاطرنشان کرد: امیدواریم که بتوانیم ظرفیت‌هایی را در آن محله محروم ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار