برنامه محوری و سازندگی مسیر جدید توسعه و آبادانی استان یزد

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد گفت: این سازمان با برنامه محوری پتانسیل تبدیل شدن به قرارگاه سازندگی را در مسیر توسعه استان دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا عظیمی زاده در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان، گفت: فعالیت‌های این سازمان، برنامه محور است و کار تبلیغاتی و شومحور در سازمان معنی ندارد.

او افزود: سازمان همیاری شهرداری‌های استان با کار جهادی، مشارکت جویی و پویایی، پتانسیل تبدیل شدن به قرارگاه سازندگی را در مسیر توسعه و آبادانی استان و خدمت به مردم دارد و شایسته است از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده شود.

عظیمی زاده به طرح اقدام ملی مسکن اشاره کرد و اظهار داشت: مشارکت سازمان در این طرح در قالب کارگزا‌ر و برخی طرح‌ها به عنوان پیمانکار قابل تامل و تاثیرگذار بوده است و در دولت سیزدهم نیز با توجه به دغدغه مسئولان ارشد نظام، این مهم تداوم خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان تصریح کرد: هر زمان سازمان از این حمایت به طور کامل برخوردار بوده، توانسته است در پیشبرد اهداف سازمانی خود بهتر و موفق‌تر عمل کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.