آیت‌الله ناصری با بیان اینکه فرآیند رسیدگی به امور مردم در شهرداری‌ها طولانی است، گفت: این روند باید اصلاح و در انجام امور تسریع شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در دیدار با شهردار جدید یزد با تاکید بر اینکه برنامه ریزی داشته باشید و با برنامه پیش بروید،گفت: تداخل در امور سبب عقب افتادن از برنامه‌ها می‌شود و کار مردم نباید معطل بی‌برنامگی‌ها شود.

او همچنین با تاکید بر پیگیری امور عنوان کرد: مسئول وقتی نامه‌ای را پاراف می‌کند، در برابر آن مسئول است و باید تا زمانی که نامه به نتیجه برسد، پیگیر سرانجام آن باشد.

آیت‌الله ناصری همچنین بر آینده نگری در امور تاکید کرد و افزود: طرح‌های بزرگی که اکنون در حال اجراست را مورد بررسی قرار دهید و مراقبت کنید تغییر مسئولیت‌ها سبب توقف امور یا معطل شدن مردم نباشد.

امام جمعه یزد ادامه داد: تلاش کنید معطلی مردم را در شهرداری کاهش دهید و کار‌ها با سرعت بیشتری انجام شود، زیرا طولانی شدن روندها، نارضایتی مردم را به دنبال دارد.

او با اشاره به اینکه معطلی نامه‌ها در ادارات و شهرداری‌ها زیاد است، افزود: به نظر می‌رسد در ادارات کسی دلسوز و پیگیر نامه‌ها نیست و این رویه باید اصلاح شود.

آیت‌الله ناصری با تاکید بر اینکه یکی از توصیه‌های حضرت علی (ع) به مالک اشتر، موکول نکردن کار امروز به فرداست، عنوان کرد: این توصیه مهم باید سرلوحه امور در اداره شهر قرار گیرد، زیرا هر کاری مربوط به زمان خودش است.

او همچنین برخورد صادقانه با مردم و شفافیت امور برای مردم را نیز از دیگر توصیه‌های امیرالمؤمنین دانست و گفت: مردم در صورتی که مطلع باشند، بیشتر اعتماد می‌کنند.

آیت‌الله ناصری همچنین خطاب به شهردار جدید یزد توصیه کرد: نیت خود را خدایی و خالص کنید و اطمینان داشته باشید که با توکل به خدا، همه امور انجام می‌شود و اگر همه دنیا جمع شوند که کاری انجام نشود، اگر خدا بخواهد انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار