صالح با اشاره به میزان افزایش شهریه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی جدید، نرخ این افزایش را ۳۰ درصد اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید صالح مدیرکل مدارس و مراکز غیر دولتی بیان کرد: بر اثر شکایت‌های مردمی تا پایان مرداد امسال، مجوز ۱۰ مدرسه غیر دولتی لغو دائم شده است، همچنین ۷ مورد تعطیلی  و منع فعالیت دائمی مرکز آموزش آزاد را داشته ایم.

صالح  گفت: ۱۴ مورد تعطیلی موقت مدارس غیر دولتی به مدت ۱ تا ۳ سال و تعطیلی موقت ۸ آموزشگاه زبان و آموزش آزاد را در دستور کار خود قرار داده ایم، عزل  دائم ۶ مدیر مدرسه غیر دولتی و ۴۱ اختطار یا توبیخ برای مدیران یا موسس مدرسه غیر دولتی هم به آنها ابلاغ شده است.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی بیان کرد: در صورت برخورد با هرگونه تخلف، والدین می‌توانند در ۲۴ ساعت شبانه روز با مراجعه به سایت مشارکت‌های مردمی به آدرس Mosharekatha.ir در قسمت ثبت شکایت‌ها هرگونه تخلف شهریه و تخلفات مدارس غیر دولتی و آموزشگاه‌های آزاد را ثبت کنند.

او اظهار کرد: مدارس و آموزشگاه‌های غیردولتی، زبان خارجه و کنکور تخلفات زیادی داشته‌اند که بیشترین آن‌ها دریافت شهریه بیش از نرخ مصوب بوده است. شهریه مدارس و آموزشگاه‌های غیردولتی ۳۰ درصد افزایش یافته و دریافت بیش‌تر از نرخ مصوب مدارس غیردولتی تخلف است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.