۳ کارگروه در حوزه ستاد احیا، بازسازی و مدیریت قنوات خراسان جنوبی تشکیل شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی از تشکیل ۳ کارگروه در حوزه ستاد احیا، بازسازی و مدیریت قنوات استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، فرهادی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: در حاشیه دومین جلسه ستاد احیاء، بازسازی و مدیریت قنوات استان خط و مشی های کلی دستگاه‌های مختلف مشخص شد و ۳ کارگروه ضمیمه ستاد با محوریت دفتر روستایی، امور شورا‌ها، مدیریت بحران استانداری و نیز اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری تشکیل شد.

او با اشاره به اینکه در جلسه در حوزه پروژه‌ها نیز تصمیمات خوبی اتخاذ و مقرر شد افزود: ابتدا جایگاه استان در موضوع قنوات مشخص شود تا بر اساس آن بتوانیم مجموعه‌ای از شاخص‌ها و استاندارد‌ها را تعریف کنیم.

فرهادی با اشاره به اینکه برای موفقیت در این راه، باید مشوق‌هایی نیز برای چاه کن ها در نظر گرفته شود تصریح کرد: بر اساس این شاخص ها، برنامه ریزی‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت صورت خواهد گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: تغییر نگاه استانی و ملی به موضوع قنوات، هدف برگزاری ستاد احیاء، بازسازی و مدیریت قنوات استان است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.