بسیج سازندگی پای کار آمد / آینده ای روشن در انتظار محصولات استراتژیک خراسان جنوبی

رئیس بسیج سازندگی کشور گفت: بسیج این آمادگی را دارد که به برندسازی و پیدا کردن بازار فروش محصولات استراتژیک خراسان جنوبی کمک کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سردار زهرایی رئیس بسیج سازندگی کشور در خصوص کمک بسیج برای صنایع تبدیلی در خراسان جنوبی گفت: محصولات زرشک، عناب و زعفران خطه شرق کشور متاسفانه خام فروشی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه  بسیج  آمادگی دارد که به برندسازی و پیدا کردن بازار فروش محصولات استراتژیک کمک کند افزود: در هفته بسیج رویداد ملی در این خصوص خواهیم داشت که خراسان جنوبی قطعا نقش موثری را دارد و ما نیز سرمایه گذار و پای کار آوردن بانک‌های عامل و فراهم کردن بازار فروش مطمئن را ایجاد خواهیم کرد.

سردار زهرایی با اهمیت شمردن کار فرهنگی در بسیج در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب و ایرانی اسلامی افزود: امروز موفق شدیم در خراسان جنوبی ۴ یادمان شهدا را در بیرجند، طبس، دیهوک و درح به بهره برداری برسانیم.

رئیس بسیج سازندگی کشور ابراز امیدواری کرد: امسال از تبصره ۱۶ بودجه، تسهیلات کم بهره ۴ و ۷ ساله برای کارگاه‌های اشتغالزای کوچک و مناطق محروم خواهیم داشت که سهم خراسان جنوبی امسال در این موضوع افزایش خواهد داشت.

وی با اشاره به برنامه‌های جدید بسیج در آینده برای خراسان جنوبی، گفت: بنا به دستور رئیس جمهور در بحث احیاء قنوات در حال تهیه یک بسته از اقشار محروم از اشتغال تا آزاد سازی زندانیان در قالب اشتغالزایی و کمک مومنانه هستیم و پیشنهاد مردمی کردن ماموریت‌های دولت توسط بسیج را ارائه کرده ایم.

سردار زهرایی تاکید کرد: برای ستاد احیاء قنوات مشغول هماهنگی با وزیر جهاد کشاورزی هستیم تا طرح از آبخیز تا جالیز و احیاء قنوات بر عهده بسیج سازندگی قرار گرفته و اجرایی شود.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار