با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی مجتمع خدمات رفاهی بین راهی نگین رفاه زاگرس شهرستان سقز طی مراسمی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،فرماندار سقز در آئین بهره‌برداری از طرح بهره‌برداری از مجتمع خدمات‌رفاهی بین‌راهی نگین رفاه زاگرس در شهرستان سقز با اشاره به ظرفیت گردشگری شهرستان و منطقه گفت: یکی از نیاز‌های صنعت توریسم احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی است.

کریمیان با تشکر از سرمایه گذار، اظهار امیدواری کرد که با همکاری و مساعدت ادارات و مراجع ذیربط و تلاش مضاعف سرمایه گذار، فاز دوم این طرح نیز در آینده‌ای نزدیک تکمیل و به بهره برداری برسد.

نصراللهی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز اظهار نمود:مجتمع خدمات رفاهی بین راهی نگین رفاه زاگرس در زمینی به مساحت حدود ۱۷۰۰۰متر مربع واقع در کیلومتر ۹ محور مواصلاتی سقز-سنندج، سومین مجتمع خدمات رفاهی شهرستان سقز می‌باشد که دارای مجوز ایجاد و بهره‌برداری از وزارت میراث فرهنگی است.

او افزود:علاوه بر این مجوز ایجاد دو مجتمع دیگر در محور‌های مواصلاتی شهرستان صادر شده است که یکی از این مجتمع‌ها در حال ساخت است.

نصراللهی اظهار داشت: فاز دوم مجتمع نگین رفاه زاگرس در دستور کار قرار دارد و اداره کل میراث فرهنگی استان کردستان تمام توان خود را جهت رفع موانع پیش روی سرمایه گذار و مساعدت جهت تکمیل این پروژه بکار خواهد بست.

ابراهیم قادری سرمایه گذار و مجری پروژه با ارئه گزارشی از چالش‌های پیش روی طرح گفت: فاز اول این مجتمع با صرف ۱۳ میلیارد تومان آورده شخصی و ۳میلیارد تومان تسهیلات تکلیفی بانک سپه به بهره برداری رسیده و مقدمات اجرای فاز دوم پروژه نیز فراهم شده است ولیکن اتمام به موقع آن مستلزم حمایت و تسهیل گری مسئولین و اعطای تسهیلات مناسب و کافی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.